AMD и Firaxis Games ще си партнират в реализацията на DirectX 12 рендърър за чипове Radeon в графичния енджин на играта Civilization VI от Сид Майер.
С поддръжката на разширените функции на DirectX 12, каквито са асинхронните изчисления и експлицитният мултиадаптер, PC геймърите от цял свят ще разполагат с производителен енджин с висока степен на паралелизъм в изчисленията.
Графичните карти Radeon бързо се превръщат в дефинитивната платформа за DirectX 12 съдържание от следващо поколение, заяви Рой Тейлър, корпоративен вицепрезидент, отговарящ за партньорствата, в Radeon Technologies Group, AMD.
Водещият DirectX 12 хардуер на компанията и технологичният й опит ще подсилят следващата реализация на франчайза Civilization – обичана от геймърите игра заради микса от красива графика и пристрастяващ геймплей.
„От 25 години франчайзът Civilization поставя стандартите за красива, умело изработена стратегическа игра”, каза Стив Майер, директор софтуерни разработки във Firaxis Games.
По неговите думи, AMD има основен принос към тази репутация в миналите заглавия на Civilization, а сега двете компании отново обединяват усилия за качествено нови изживявания в Civilization VI на Сид Майер.
Асинхронните изчисления представляват характеристика на DirectX 12, поддържана изключително от архитектурите Graphics Core Next или Polaris, по които са изградени много AMD Radeon графични карти.
Тази мощна функция позволява паралелни изпълнения на изчислителните (вкл. графични) задачи, със значително редуциране на времето, което е необходимо на други архитектури да изпълнят същата работа по по-дългия начин стъпка-по-стъпка. Асинхронните изчисления в много Radeon GPU ще допълнят богатата функционалност на Civilization VI.
Експлицитният мултиадаптер е функция на графичния API на DirectX, с която за първи път официално се поддържат конфигурации с множество GPU. Въпреки че миналите версии на DirectX API не пречат на поддръжката на няколко GPU, в тях не съществуваха разширения, които конкретно да ги подпомагат.
Експлицитният мултиадаптер не само добавя официална поддръжка от Microsoft, но и подсилва тази поддръжка с широка гама мощни функции и гъвкавост, за да освободи въображението на разработчиците на игри.
Ползите от множеството GPU са много: по-висока скорост на кадрите, по-ниска латентност, капацитет за по-високо качество на изображението и много други. Поддръжката на експлицитен мултиадаптер ще бъде отлична добавка за купувачите на Radeon графика, които желаят максимума изживявания със Civilization VI .
Играта на Сид Майер вече е достъпна за предварителни поръчки за Windows PC и ще бъде пусната в световен мащаб на 21 октомври т.г. за 59,99 евро с DirectX 12 и вграден бенчмарк.
купете си по една АМД карта и като се опарите ще мирясате.
хората, които ползваме мощни видеокарти “обожаваме” лаком за ресурси софтуер.
няма по-лаком от кримсън тъпотията им, а като погледна и какви бъгове оправят, ми става ясно че тичаме по различни писти – аз искам производителност, а те не искат да пишат щадящ ресурсите софтуер.