Аудиторията на интернет търсачката Google нарасна с 1 милион през юли и вече наброява 129 милиона потребители в САЩ, сочат данните на Нилсен Онлайн, изнесени в CNET.
В същото време при Microsoft се наблюдава намаление със 700 хиляди, като посетителите на нейните сайтове през юли са били 122 милиона.
Миналата година по това време ролите бяха разменени – Microsoft имаше 121-милионна аудитория, а в Google влизаха 117 милиона души месечно.
Третият голям играч в интернет Yahoo бележи най-висок ръст в аудиторията си през юли. Потребителите на сайтовете на компанията са нараснали с 4 милиона души, за да достигнат 118 милиона.
Yahoo освен това е лидер по средно време, прекарано от един потребител в нейните сайтове – 3 часа и 31 минути. Показателите на Google и Microsoft са по-ниски, съответно 2 часа и 2 часа и 16 минути.