Браузърът Edge влезе в програмата за лоялност на Microsoft, известна досега като Bing Rewards, а вече – Microsoft Rewards. Участниците в нея натрупват точки, които могат да се използват за покупка на продукти и сертификати за подаръци в магазините на Microsoft.
Ползването на браузъра Edge носи бонуси при покупка на приложения в Windows Store и продукти от магазина Microsoft Store. В програмата за лоялност могат да участват хора на всякаква възраст в САЩ, докато по-рано имаше праг от 13 години.
По данни на Net Applications, през юли тази година Edge има само 5% дял при браузърите, докато Chrome държи над 50%. Тези цифри обясняват решението на Microsoft да включи новия си браузър в програмата за лояност, надявайки се по този начин да увеличи неговата популярност.
Участниците в програмата ще получават точки за всеки един час, прекаран в Edge, като пределът за начисляване на бонуси е 30 часа месечно. Microsoft не уточнява колко точки ще дава на час.
Натрупаните точки могат да се ползват при покупка на практически всякакво цифрово съдържание от Windows Store, вкл. приложения, филми и музика. Ако потребителят достигне второ ниво, ще получи отстъпка до 10% за продуктите на Microsoft.
Мухахах субсидиран браузър 😀
Дали усещат колко са жалки? 🙂
Хм, това честно ли е спрямо конкурентите?
Edge е по зле от IE11 от към покритие на HTML стандарта. Друга няма нужда да се коментира.