AOC показа първия си дисплей за виртуална реалност, който се прикрепя към главата, по време на изложението gamescom в Кьолн.
Навлизането на пазара на персонални VR шлемове е естествена стъпка за AOC, заяни Стефан Зомер, директор „Маркетинг и бизнес управление” в компанията за региона EMEA. По неговите думи, новият VR шлем е само началото и потребителите могат да очакват още по-вълнуващи продукти в не толкова далечно бъдеще.
Доклад на Goldman Sachs сочи, че виртуалната реалност има потенциал да се разрасне до мултимилиардна индустрия и вероятно ще промени пазара, така, както появата на персоналния компютър.
Възможностите за използване са разнообразни, така както при самите компютри и смартфони: освен очевидните приложения като игри и военна индустрия, виртуалната реалност може да се използва още за видео забавления, събития на живо, образование, здравеопазване, инженерни разработки и дори в магазините и при продажбите на имоти.