Интересът към Pokemon Go намалява

Пикът в интереса към Pokemon Go вече е в миналото. Любопитството към мобилната игра постепенно намалява, по данни на инвестиционната компания Axiom Capital Management, на които се позовава Блумбърг.

Взривната популярност на Pokemon Go породи опасения сред създателите на други мобилни услуги, че ще загубят потребители. Но сега Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat и останалите могат да си отдъхнат, коментират анализатори от Axiom Capital Management.

Заедно със снижаването на интереса към Pokemon Go, потребителите започват все по-малко да се интересуват от технологиите за допълнена реалност, докато виртуалната реалност държи ниво.

Pokemon Go излезе на 6 юли тази година в САЩ, Япония и Европа. Само за един месец приходите от играта достигнаха 200 милиона долара, по данни на анализаторите от SensorTower.

Коментар