TechNews.bg
Водещи новиниНовиниПродукти

AMD обяви нови оптимизации под DirectX 12

AMD удвоява усилията за плавни кадри в игрите с фрейм пейсинг за мулти-GPU конфигурации под DX12
AMD удвоява усилията за плавни кадри в игрите с фрейм пейсинг за мулти-GPU конфигурации под DirectX 12

След горещата новина за пускане на ценово най-достъпния досега РС, готов за виртуална реалност (VR-ready PC), AMD обяви нови оптимизации под DirectX 12 за по-висока производителност в последните AAA игри.

Компанията пусна поддръжка за фрейм пейсинг (frame pacing – съгласуване на кадровата скорост) за DX12 приложения, като с това осигурява възможно най-плавни и технологично усъвършенствани изображения на геймплея за ентусиастите под DX12 и с мулти-GPU (mGPU) конфигурации.


При mGPU графичните процесори рендерират редуващи се кадри и изпращат всеки кадър на екрана. Всяко рендериране може да бъде извършено с различна скорост, което дава разлики в кадровата скорост. Когато е налице фрейм пейсинг, кадрите се празпределят равномерно с по-малко различия в скоростите, което позволява плавна картина в игрите и върхови изживявания за геймърите.

[related-posts]

Редица игри в момента се възползват от фрейм пейсинг под DirectX 12, например Total War: Warhammer и Rise of the Tomb Raider. Допълнителна информация за mGPU фрейм пейсинг е публикувана в блога на AMD.


още от категорията

ИТ гиганти се обединяват за изграждане на AI инфраструктура

TechNews.bg

AMD разширява космическото си портфолио от адаптивни SoC

TechNews.bg

Франция изгражда първия си екзафлопов суперкомпютър

TechNews.bg

AMD влиза в следваща фаза на ускорено развитие

TechNews.bg

AMD отчете рекордно тримесечие и ръст на продажбите

TechNews.bg

Ами ако изкуственият интелект хване джойстика за игри?!

TechNews.bg

Коментари