AMD обяви нови оптимизации под DirectX 12

AMD удвоява усилията за плавни кадри в игрите с фрейм пейсинг за мулти-GPU конфигурации под DX12

AMD удвоява усилията за плавни кадри в игрите с фрейм пейсинг за мулти-GPU конфигурации под DirectX 12

След горещата новина за пускане на ценово най-достъпния досега РС, готов за виртуална реалност (VR-ready PC), AMD обяви нови оптимизации под DirectX 12 за по-висока производителност в последните AAA игри.

Компанията пусна поддръжка за фрейм пейсинг (frame pacing – съгласуване на кадровата скорост) за DX12 приложения, като с това осигурява възможно най-плавни и технологично усъвършенствани изображения на геймплея за ентусиастите под DX12 и с мулти-GPU (mGPU) конфигурации.

При mGPU графичните процесори рендерират редуващи се кадри и изпращат всеки кадър на екрана. Всяко рендериране може да бъде извършено с различна скорост, което дава разлики в кадровата скорост. Когато е налице фрейм пейсинг, кадрите се празпределят равномерно с по-малко различия в скоростите, което позволява плавна картина в игрите и върхови изживявания за геймърите.

Редица игри в момента се възползват от фрейм пейсинг под DirectX 12, например Total War: Warhammer и Rise of the Tomb Raider. Допълнителна информация за mGPU фрейм пейсинг е публикувана в блога на AMD.

Коментар