Бизнес услуга „Зелена линия” ще подобрява работата с клиенти

Бизнес услуга „Зелена линия” ще подобрява работата с клиенти
Фирми и институции ще могат да предложат на клиентите си безплатни информационни услуги и консултации чрез “зелена линия” на Мобилтел
28/08/2006
Мобилтел вече предлага в България услугата „Зелена линия 0800”, известна по целия свят като безплатен информационен номер. Услугата е предназначена за бизнес клиентите на оператора.
Посредством този номер всеки бизнес клиент на Мобилтел може да предоставя на крайните си клиенти безплатни информационни и консултантски услуги. Повикванията са безплатни за крайните потребители, а цената на входящите обаждания е за сметка на бизнес абоната. Краен потребител е всеки клиент на мрежата на Мобилтел, както и на други национални телекомуникационни мрежи, с които Мобилтел е договорил такъв достъп.
Новата услуга е подходяща за банки и финансови институции, застрахователни и търговски фирми, компании за превоз, туристически агенции, държавни институции и международни организации. Услугата е адресирана и към бизнес клиенти на Мобилтел, които не разполагат със специално оборудване за собствен център за обслужване на клиенти.
Номерата към услугата „Зелена линия 0800”, които Мобилтел предлага, са от типа 0800 20 ххх, където „ххх” е произволна комбинация от цифри. Компанията дава възможност за избор между „обикновен” и „златен” номер. Към всеки номер 0800 се предоставят различен брой SIM карти за посрещане на входящите повиквания. Те трябва да са минимум 2, като няма ограничение за максималния им брой. SIM картите могат да бъдат използвани с всички модели мобилни апарати и/или GSM Gateway за връзка между мобилната мрежа на М-Тел и телефонна централа на бизнес абоната.
За да се ползва услугата, е необходимо да се заплати еднократна инсталационна такса от 299 лв. за „обикновен” или 699 лв. за „златен” номер. Месечната абонаментна такса за ползване на услугата е 15 лв. за всяка SIM карта, а цената на минута за входящи повиквания към номер с префикс 0800 от мрежата на М-Тел е 0,21 лв.
Услугата „Зелена линия 0800” дава и различни допълнителни възможности. „Основното клиентско меню” позволява насочването на входящите повиквания към различни информационни центрове на фирмата в зависимост от избора, направен от крайния потребител. Клиентите имат възможност за персонализиране на някои от съобщенията към услугата, както и за дефиниране на работно време в случай, че информационният център не е денонощен.

по темата: „Бизнес услуга „Зелена линия” ще подобрява работата с клиенти”

добавете коментар...

  1. Борислав Ненов

    Хубави цени! В САЩ цените са около $2/месец абонамент и около $0,045/минута разговор. Т.е. абонаментът е около 5 пъти по-скъп, а разговорите около 3 пъти по-скъпи.
    А какви са мащабите на българските и американските фирми всеки може да отговори сам на себе си.

  2. fran

    Ili dyrjavna instituciq, kakto preporychwat ot mtel 🙂

  3. Добри Божилов

    При цена от 21 стотинки на минута бизнесът трябва да е петролен или с наркотици, за да ползва някой такава услуга. Това все пак е страничен разход по обслужването на клиенти и той трябва да е минимален.

Коментар