Софтуер на Xerox улеснява управлението на информационно съдържание и бързото организиране на критичните за бизнеса документи. Иновативният DocuShare Express е онлайн система за архивиране на файлове, която предлага достъпно съхраняване, обработване и споделяне на информация, съобщиха от Xerox България.
В уеб-базираните папки могат да се съхраняват сканирани документи от хартиен носител и дигитална информация във вид на таблици, текстове, както и имейли, блогове и уики файлове.
DocuShare Express предлага бърз инсталационен процес, който не изисква специални технически познания и умения.
„Малкият бизнес може да се изправи пред сериозно предизвикателство при справянето с информационното претоварване”, каза Цветан Томов, мениджър на проекти в Xerox България. Според него, DocuShare Express поставя малкия и среден бизнес наравно с големите корпорации, що се отнася до управление на информацията и увеличаване на продуктивността.
DocuShare Express включва време-спестяваща функция за сканиране, която дава възможност за ъплоуд на документи в специфични DocuShare папки, с информация за дата, заглавие и вид на файла. Надграждането до DocuShare или DocuShare CPX позволява на малките и средни компании да добавят нови, по-усъвършенствани решения за управление на информацията.
Капацитетът на DocuShare Express е 10 потребителя, които могат да публикуват информация, и 10 с достъп до информацията.