Fujitsu залага на K5 PaaS в дигиталната трансформация

Ключов елемент в стратегията на Fujitsu за дигитална трансформация на бизнеса е услугата K5 PaaS

Ключов елемент в стратегията на Fujitsu за дигитална трансформация на бизнеса е услугата K5 PaaS

Дигиталното преобразяване е новата норма за бизнеса, сочи глобално проучване на Fujitsu, огласено миналата седмица на форум на компанията в Мюнхен под наслов „Човеко-центричните иновации – двигател на дигиталната трансформация”.

Според над половината бизнес лидери (52%), дигиталното преобразяване означава, че до 2021 година техните организации няма да съществуват в сегашния си вид.

И докато почти всички (98%) казват, че компанията им вече е била повлияна и ще продължи да се влияе от дигиталната революция, то 92% признават, че бизнесът им трябва да еволюира, за да вирее в дигиталния свят, а 75 % са на мнение, че секторът им фундаментално ще се промени през идните пет години.

„Новите дигитални технологии и услуги, базирани на т. нар. облак, големите данни, мобилните услуги и интернет на нещата преобръщат пазарната динамика и създават изцяло нови потребителски изисквания”, заяви Дънкан Тейт, ръководител за регионите EMEIA (Европа, Близкия изток, Индия и Африка), Северна и Южна Америка във Fujitsu.

Ключов елемент в стратегията на Fujitsu за дигитална трансформация на бизнеса и осигуряване на среда за „облак” е услугата K5 PaaS (платформа като услуга). Тя дава на клиентите по-широк избор на региони и локално архивиране на данни, за да покрият законодателните изисквания за управление на чувствителна информация, като се възползват от бързи информационни и облачни технологии.

Fujitsu лансира и нова облачна платформа в областта на интернет на нещата (Cloud IoT Platform). Подсилена с облачната услуга K5, тя ускорява дизайна, доставката и управлението на корпоративни решения на база IoT. Платформата премахва сложността на традиционното внедряване на IoT и прави данните от различни източници лесно достъпни за интеграция във всички сфери на бизнеса.

Същевременно, Fujitsu започва нов бизнес за киберсигурност в EMEIA, в рамките на който ще помага на компаниите да засилят издръжливостта си на кибератаки чрез непрекъснат и системен мониторинг.

Fujitsu набляга и на изкуствения интелект (AI). Компанията обяви ново решение за здравеопазването, което подобрява вземането на клинични решения. Технологията вече е изпитана в клиника Сан Карлос в Мадрид и ще положи основата на нов приложно-програмен интерфейс (API) за здравния сектор, който ще бъде внедрен в облака на Fujitsu или доставен локално в частен клъстер или облак.

Коментар