LG налива половин милиард долара в маркетинг

Aмбициозни цели за своя бизнес с дисплеи и стратегии за тяхното постигане обяви LG. Компанията е сред най-големите производители на световния пазар на дисплеи с плоски панели. С плановете за увеличаване на продажбите с 30%, тя възнамерява да засили позициите си.
За реализиране на продажби в размер на 20 млрд. долара в следващите две години, LG възприема подход от четири части. Компанията смята да поддържа имижда си на първокласна марка, да увеличи възвръщаемостта на инвестирания капитал. LG ще продължи да произвежда водещи продукти и ще разширява бизнес портфейла си.
Южнокорейската компания се фокусира върху маркетингови дейности за своите дисплеи, предлагайки продукти със стилен дизайн и усъвършенствани технологии. Тя смята да инвестира 500 млн. долара до 2010 г. и да възприеме сегментиран, регионален подход.
Маркетинговият фокус ще бъде поставен върху шест региона – Северна Америка, Централна и Южна Америка, Европа, Китай, Средния изток, Африка и ОНД. Компанията също така възнамерява да засили партньорствата с първокласни дистрибутори, както и да централизира маркетинговите дейности в развитите пазари, като Северна Америка и Европа.

Коментар