AMD Vega GPU ще задвижва стрийминг услуга за игри

Облачно-базираната поточна услуга LiquidSky ще се подсили с мощна графика AMD Vega GPU

AMD обяви, че очакваните скоро графични чипове на компанията с Vega архитектура са избрани за стрийминг платформата LiquidSky, достъпна за геймърите по цял свят.

LiquidSky предлага на своите 1,4 милиона бета потребители да играят на всяка PC видеоигра така, както е предвидено – от най-новите AAA заглавия до „indie“ хитовете – на Android телефони и таблети, на Windows и Mac компютри със скромни спецификации и дори на Linux устройства.

С мощния Radeon Virtualized Encode на Vega в сърцето на услугата, абонатите ще се радват на висококачествен гейминг, съпоставим като изживяване с игрови РС, но на много по-ниска цена чрез ценово достъпните модели на LiquidSky и безплатен абонамент.

Геймърите по света ще могат да се възползват от високата GPU производителност, като се свържат към един от 13-те глобални информационни центрове на LiquidSky.

„Услугата за стрийминг на игри на LiquidSky осигурява най-добрата възможна визия, детайли и производителност независимо от устройството, което използвате“, каза Иън Маклафлин, съосновател и СЕО на LiquidSky. По неговите думи, Vega-базираните GPU на AMD ще осигурят стабилна скорост на кадрите и качество на услугата, които не са възможни със съществуващия в момента хардуер.

„Vega наистина демократизира достъпа до игрите от клас за ентусиасти, независимо дали геймърите са в досег с тази мощ на домашен РС или чрез облачно-базирана поточна услуга”, коментира Раджа Кодури, старши вицепрезидент и главен архитект на Radeon Technologies Group, AMD.

Новата Vega графична архитектура ще бъде изградена по 14-нм производствен процес и ще залегне в основата на новото поколение Radeon графични карти за ентусиасти. Графичните карти с чипове с Vega архитектура се очакват през второто тримесечие на 2017 г.

Коментар