Търсенето на ТВ панели отива към 49 инча и нагоре

Търсенето на големи панели за телевизори взима превес

Търсенето на големи ТВ панели расте стремително, като в същото време намалява интересът към по-малките дисплеи, по данни на Sigmaintell Consulting.

През януари в света са доставени 19,63 млн. течнокристални панели за телевизори, което е с 1,3% по-малко на годишна база. Доставките на 32- и 40-инчови панели са намалели съответно с 18,6% и 13,7%, докато продажбите на 49- и 65-инчови дисплеи бележат ръст със 105% и 103%.

Данните отразяват стремителния ръст в търсенето на големи ТВ панели и същевременно намаляващ интерес към малките дисплеи, отбелязва Digitimes.com по повод данните на Sigmaintell Consulting.

Samsung Display и LG Display се фокусират върху висококачествените 4К панели, които заемат съответно над 50% и почти 50% от доставките на двете компании. BOE Technology, друг от големите играчи в сектора, е намалил производството на 32-инчови панели.

Пазарът на LCD панели за телевизори се сблъсква с два фактора на неопределеност. Първо, цените се покачиха до такова ниво, че търсенето от страна на ТВ производителите може да намалее значително. Второ, производствените мощности за мобилни телефони и ИТ може да бъдат превключени, поради спад в търсеното, към ТВ панелите.

Коментари по темата: „Търсенето на ТВ панели отива към 49 инча и нагоре”

добавете коментар...

  1. :о)

    Как няма да е увеличено търсенето на 49″ и 65″ , като паднаха цените на тези модели двойно и тройно.
    Я да струваха по 2-3 хиляди евро и щяхме да си говорим кое е намаляло?

Коментар