MyKi набира популярност в Европа

Алтерко Роботикс е на финалната права в търг на голям телеком оператор за над 500 000 устройства от линията MyKi

Българската марка MyKi на Алтерко Роботикс добива все по-голяма популярност в Европа. Само за три месеца от началото на годината компанията регистрира над 15 000 продадени детски часовника и кучешки тракера MyKi.

„Нашата цел за тази година е да продадем над 100 000 устройства, което ще е два пъти повече в сравнение с 2016 г., и по всичко личи, че ще успеем”, коментира Димитър Димитров, изпълнителен директор на Алтерко АД – дружеството, в състава на което е Алтерко Роботикс.

Компанията в момента е на финалната права в търг на голям телеком оператор за над 500 000 устройства от линията MyKi, които ще се доставят до 2020 г. Детският часовник MyKi е едно от най-продаваните смарт устройства в Хърватия през мрежата на T-мobile.

Последната новост около MyKi Pet е, че устройството получи сертификат FCC, с което става възможно предлагането му в САЩ. Очакваният старт на продажбите е в средата на месец април тази година. До края на 2017 г. компанията планира да пусне на пазара и още няколко устройства под марката MyKi.

Алтерко съобщи за 50% увеличение на нетната печалба на холдинга през 2016 г., което е значително над заложеното в годишния план. Окончателните финансови данни за годината ще бъдат обявени в края на април, уточниха от компанията

Коментар