Производителят на процесори AMD обяви нова корпоративна бранд кампания под наслов “The Future is Fusion”. Кампанията акцентира върху начина, по който AMD комбинира технологии, сътрудничество с производителите на компютри и вникване в нуждите на потребителите, за да предостави на пазара възможности от ново поколение.
Създаването на бранда “Fusion” и съпътстващата глобална кампания, която ще тече до края на годината, са част от стъпките, които AMD предприема с цел да съсредоточи своите усилия и ресурси върху бизнеса с многоядрени микропроцесори и графични технологии. В тази връзка, компанията наскоро сключи договор за продажба на своя Digital TV бизнес с Broadcom.
Потребителите и особено феновете на компютърните игри могат да видят и усетят силата на Fusion по нов начин чрез инструмента AMD Fusion for Gaming, чиято бета версия е достъпна за сваляне. Софтуерът осигурява по-добра функционалност на компютрите с AMD процесор при натискане на един единствен бутон. Това се постига като инструментът временно “гаси” ресурсоемките фонови процеси и подобрява производителността на компютъра с допълнителни ускорителни технологии.
Функцията Auto-Tune, например, оптимизира функционалността на платформата, като я прави и по-стабилна. Clock Multiplier Control и Advanced Clock Calibration от инструмента AMD Overdrive позволяват на ентусиастите да направят свои собствени настройки на нивото на производителност на процесора и платформата. AMD Overdrive следи температурата, честотата и стабилността на процесора и платформата, за да помогне на потребителя да направи оптималните настройки.
Налични са и Auto-Tune настройки за графични карти ATI чрез софтуера Catalyst Control Center, в резултат на които се подобрява визуалното изживяване.
Функцията Hard Drive Acceleration пък ускорява търсенето на информация и увеличава производителността на хард драйва.
По-напредналите потребители могат да създадат собствени профили като изберат определени настройки.