Кой е правилният начин да се борим с фалшивите новини?

Уеб-медиите и социалните мрежи трябва да тестват политиките и програмите, преди да ги въведат като стандарт, а не да разчитат на предположения или интуиция

Да публикуваме хубави неща в социалните медии

Споделянето на обикновени, човешки неща от ежедневието и показването на човешките ни лица може да помогне на околните да се почувстват по-добре

„Защо изтрих всичките си акаунти в социални медии”

Това не е „дигитална ваканция” или „интернет детокс”, а окончателно решение за тотално откъсване от платформите за онлайн свързаност с приятелите и познатите

Има ли място за отворен стандарт в социалните медии?

Хората ще могат да използват различни услуги за достъп до една и съща социална мрежа, точно както сега избират различни доставчици на е-поща

Тийн-звездите в TikTok „надушват” печалбите

Медийната индустрия като цяло върви все повече към кратките форми на общуване и въздействие и този процес няма да спре - хората бягат от дългите формати

Тийнейджъри създават свои собствени уеб-медии

В днешно време новините са по-скоро дразнещи, отколкото информативни, а обществото е лишено от чувствителност, интересувайки се повече от провокативното заглавие

Социалните медии ще прогнозират общественото мнение

Дори „мълчаливите” действия като следване на дадени профили или лайкване на чужди публикации говорят достатъчно много за мнението на човека

Защо не успя стачката срещу социалните медии

Повечето заинтересовани хора вече са напуснали централизираните социални медии или са намалили използването им до положение, при което всеки ден е стачка

Платформа ли е Facebook – или издател?

Социалната мрежа хем упражнява контрол подобно на медия и модерира, хем твърди, че не е медийна компания, понякога твърди, че е платформа, друг път – че е издател

Възможен ли е виртуален свят без лайкове?

Натрупването на харесвания към дадена публикация в социалните медии има силно психологическо въздействие, то е своего рода наркотик за човека, създава зависимост...

Уеб новини и социални медии правят вниманието „скокливо“

Темите грабват бързо общественото внимание, но след това също толкова бързо фокусът се размива, категорични са резултатите от проучване