Райфайзенбанк въвежда интерактивни технологии

Сред нововъведенията в интериора е интерактивна стена, която заменя досегашните аналогови източници на информация (снимка: Райфайзенбанк)

С пилотен офис в столичния квартал „Надежда“, Райфайзенбанк въвежда нова концепция за дизайн, обзавеждане и обслужване на клиентите. Концепцията е разработена по „design thinking“ методология, която включва проучване на клиентските и служителски очаквания и специално архитектурно проектиране.

Целта е постигането на оптимален синхрон между хора, пространства и услуги, уточниха от банката. Предстои поетапно внедряване на новата концепция в част от офисите на Райфайзенбанк в цялата страна.

С въвеждане на новия модел за дизайн, обзавеждане и обслужване в клоновете ни, осигуряваме на нашите клиенти възможност да банкират с лекота не само в дигиталното пространство, но и в нашите офиси, което все още е предпочитаният начин за контакт с банките у нас“, каза Ани Ангелова, член на УС и изпълнителен директор „Банкиране на дребно“.

Сред нововъведенията в интериора е интерактивна стена, която заменя досегашните аналогови източници на информация. С помощта на тъчскрийн в реално време клиентите ще получават актуална информация за продукти и услуги на банката, следвайки тенденцията за дигитализация и намаляване на ползването на хартия.

С помощта на тъчскрийн в реално време клиентите ще получават актуална информация за продукти и услуги на банката (снимка: Райфайзенбанк)

Система за разпределение на клиентите по тип услуги, както и елементи от интериора, обособяване на специални зони за служители и клиенти и функционален дизайн на бюрата ще допринасят за по-бързото обслужване.

В новите офиси клиентите ще получат и допълнителни удобства, съобразени с ежедневните нужди, като зарядни за електронни устройства, 24/7 зона за обслужване и др., допълниха от банката.

Коментар