Един от новите български туристически портали, Bultur, вече има версии на 8 езика, съобщиха от компанията. Освен досегашните български, английски и немски, са добавени руски, гръцки, румънски, полски и турски.Изборът не е случаен, това са езиците на туристите, които най-много посещават България, посочиха от Bultur.
Според официалната статистика на Държавната агенция по туризма за 2007 година, 7-те чужди езикови версии покриват пазари, равняващи се на около 70% (над 2/3) от всички чуждестранни туристи. Това включва всички държави от Топ 5 – Гърция, Румъния, Германия, Великобритания и Турция.Освен традиционните немско-, руско- и англоговорящи пазари, изненадата в Bultur е румънският език. От 2005 г. румънските туристи бележат огромен ръст и вече са на второ място, изпреварвани само от Гърция.
Туристическият портал Bultur дава възможност на всеки хотелиер или туроператор безплатно да добавя неограничен брой оферти. Регистрираните в портала фирми и търговци могат да правят това по всяко време и от всяко място с достъп до интернет.
Системата на портала позволява незабавно превеждане на въведените оферти на всички езикови версии и достъп до тези важни за българския туризъм пазари.
Bultur предлага търсене на оферти по изключително голям набор от критерии, което значително улеснява потребителите. Според компанията, подобна функционалност няма аналог в България. Работят и 4 RSS канала, всеки от които е достъпен в поддържаните от портала езикови версии.