„Новаците” във Facebook кликат по-често на рекламите

 

Бутонът Like е обект на засилен интерес от страна на маркетолози и анализатори на поведението на потребителите в социалната мрежа
 
Facebook вече има над 750 милиона потребители, по последни данни от компанията. Този огромен ресурс става все по-атрактивен за маркетолози и агенции за проучване на аудиторията.

Компанията Social Code публикува наскоро анализ на поведението на потребителите във Facebook по отношение на рекламата. В продължение на 10 месеца агенцията е проследявала колко често различните категории потребители кликат на бутона Like и на самите реклами.

Един от основните изводи от проучването е, че новите потребители на Facebook кликат по-често на рекламите, отколкото "ветераните" в социалната мрежа, по-конкретно с 9% по-често.

Прави впечатление също така, че потребителите на възраст над 50 години реагират на рекламите с 28,2% по-често, спрямо членовете на мрежата във възрастовия диапазон от 18 до 29 години. Тази разлика е още по-голяма – до 31,2%, когато се съпоставя активността на жените над 50 години с младежите.

Любопитен също така е фактът, че при младите потребители мъжете натискат бутона Like с 2,2% по-често, отколкото жените, според данните от изследването.

по темата: „„Новаците” във Facebook кликат по-често на рекламите”

добавете коментар...

  1. hm

    Ми аз ги блокирам. Съветвам и вас да го правите. И без това профилът ми във фейсбук е с фалшиви данни и го използвам само за да имам достъп до линкове, чието четене изисква регистрация там.
    Преди няколко дни реших да си направя експеримент и да видя как изглежда technews.bg в натурален вид – т.е. без да му подкастрям плевелите (рекламите). Изключих всички ад-блокери, презаредих сайта… и се хванах за главата. После заредих и някои други сайтове, които посещавам често… Ужас! То няма ъгълче незапълнено от реклама… А не, благодаря, включвам си пак AdBlock+

  2. c

    Стига с тоз FB бе кретени!!!
    digg.com
    Има достатъчно новини да превеждате.

Коментар