Apple иска ексклузивност от музикалните компании

Въпреки все още доминиращата позиция на iTunes, конкурентите в областта на цифровата музика започват да диктуват свои правила

Въпреки все още доминиращата позиция на iTunes, конкурентите в областта на цифровата музика започват да диктуват свои правила

Декемврийският албум на Бионсе стана най-бързо продаваният в цялата история на iTunes. Окуражена от резултата, Apple иска още по-тясно партньорство със звукозаписните компании.

Според публикация в The Los Angeles Times, гигантът от Купертино преговаря за ексклузивни права върху повече музикални албуми. Не се съобщава обаче какви компромиси от своя страна е готова да направи компанията, за да получи подобен статут в музикалната индустрия.

В първите години от съществуването си, музикалният магазин на Apple лесно взимаше правата за новите албуми и сингли, но сега конкуренцията на iTunes е много силна.

Въпреки все още доминиращата позиция на iTunes, конкурентите в областта на цифровата музика започват да диктуват свои правила. Това обяснява и стремежът на Купертино да получи ексклузивни права за колкото се може повече албуми.

Коментари по темата: „Apple иска ексклузивност от музикалните компании”

добавете коментар...

  1. (o:

    Драгомире,

    iTunes няма кой знае колко конкуренти при продажбата на музика, но при поточните медии, т.е. радио, имат сериозна конкуренция.

    Ето една извадка от представително проучване за САЩ:
    http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/03/streaming_services_chart_mar_14-800×570.jpeg

  2. Драгомир

    И кои са конкурентите на iTunes? Защо не споменахте поне един два от най-големите такива?
    А досещам се каква е работата. Договорили сте с Apple ексклузивност на статиите си за колкото се може повече области в които Apple продава продукти.

Коментар