Микроблогърската мрежа Twitter става все по-популярна, като според мнозина нейно предимство са късите съобщения – особеност, която я отличава от конкурента Facebook.
Изглежда обаче има натиск от потребителите за промяна на дължината на съобщенията. Вероятно по тази причина ръководството на компанията е готово да промени наложения стил и да разреши публикуване на по-дълги туитове.
По думите на изпълнителния директор на Twitter Дик Костоло, цитиран от Ню Йорк Таймс, компанията не изключва възможността за увеличение на дължината на съобщенията в социалната мрежа.
В момента максималният брой символи в едно Twitter съобщение е ограничен до 140. „Това не е религия за нас”, казва Дик Костоло. От думите му стана ясно, че можем да очакваме скоро компанията да разреши публикуване на по-дълги туитове, с риск да заприлича на Facebook.