Доставчикът на мрежово оборудване TP-Link стартира телефонна линия за техническа поддръжка за клиентите от региона, в частност на английски език за България. Потребителите ще могат да разчитат и на техническа поддръжка чрез чат в реално време, достъпен на интернет страницата на TP-Link от Румъния, уточниха от компанията.
Телефонната линия за консултантска и техническа поддръжка ще бъде на разположение от понеделник до петък, в интервала 10:00-19:30 ч. Потребителите на TP-Link оборудване ще могат да ползват всякакъв вид техническа помощ, вкл. подпомагане при инсталиране на рутер, техническа информация за пълната гама продукти и конфигуриране на настройките на безжичната мрежа.
Услугата е достъпна на английски език за клиентите от България, както и за тези от Албания, Босна и Херцеговина, Косово, Сърбия и Македония. Чатът в реално време пък дава възможност за разговор на живо със специалист по мрежови технологии, директно от компютъра, таблета или смартфона. Потребителите ще получават технически съвети и информация, свързани с продуктите TP-Link в реално време.