Нов пакет от решения на Ericsson ще помогне на медийните компании да събират и анализират големи обеми от данни, получени от потребители, видео платформи и мрежи.
Integrated Video Insights (Интегрирана видео статистика) се базира на портфолиото от решения и услуги на Ericsson за телевизия и медии, големи бази данни и анализи, както и за консултиране и системна интеграция.
Използвайки това решение, мултимедийните компании могат да подобрят своята стратегия за комерсиализация на съдържанието, да идентифицират необходимите инвестиции за увеличаване на средния приход от потребител и да гарантират, че тяхното съдържание се употребява при оптимални условия.
„Тъй като медийното потребление се променя и на пазара навлизат нови играчи, за медийните компании става все по-важно да имат пълен, 360-градусов поглед върху своя бизнес. Те трябва да разберат и да подобрят всичко: от качеството на своите услуги, до предпочитаното от клиента съдържание и качеството на изживяването”, коментира Жан-Филип Пойролт, ръководител на отдела по консултантска дейност и системна интеграция в Ericsson.
С помощта на Integrated Video Insights медийните компании могат да предвидят бъдещите оперативни нужди, да реагират на възникнали казуси в реално време, да прилагат проактивни методи за обслужване на клиенти и в крайна сметка да взимат по-добри бизнес решения.
Integrated Video Insights може да бъде внедрено като самостоятелно решение или като допълнителен модул към пакета Ericsson Expert Analytics, уточниха от шведката компания.
Видео съдържание в най-различни формати се конкурира за вниманието на зрителите – от традиционната линейна телевизия до платформите за професионално и потребителски-генерирано съдържание. Медийните компании, каквито са собствениците на съдържание, радио- и телевизионните оператори и доставчиците на ТВ услуги, се нуждаят от решение за анализи, което дава точна бизнес информация.
[related-posts]
За да не губят своята актуалност, медийните компании трябва не само да гарантират, че техните канали предоставят оптимално качество, но също така да разберат какво искат техните потребители, какво ценят най-много и кое е това, от което те не се нуждаят или не оценяват, подчертаха от Ericsson.
