CES 2017: Дебют на обувки за виртуална реалност

VR обувките Taclim вибрират различно, в зависимост от повърхността, по която се разхожда потребителят (снимка: engadget.com)

VR обувките Taclim вибрират различно, в зависимост от повърхността, по която ходим (снимка: engadget.com)

Японската компания Cerevo показва за първи път на изложението CES 2017 в Лас Вегас новия си комплект за виртуална реалност Taclim, за да потвърди очертаващата се тенденция 2017-та да мине под знака на VR аксесоарите.

VR системата се състои от двойка контролери за движение и обувки, които вибрират различно, в зависимост от повърхността, по която се разхожда потребителят. В момента системата все още е в доста суров вид – обувките са тромави, с груби каишки и слайд за регулиране на размера. Балансът върху подобни обувки е труден.

Подобно VR решение е предназначено за бизнес потребители, които искат да рекламират своите продукти или услуги, пише engadget.com, позовавайки се на представители на Cerevo. Така например, собственикът на ледена пързалка може да създаде VR изживяване на публично място или в шоурум, което използва Taclim, за да имитира усещането за плъзгане по леда.

Комерсиалният вариант на Taclim се очаква на пазара в края на годината на цена от 1000 до 1500 долара. Демо играта Headbutt Factory за PlayStation VR, планирана за края на януари, ще се предлага вероятно безплатно за Taclim.

Коментар