Стартира новият сезон на академията SoftUni Digital

Програмата на SoftUni Digital включва 7 курса, обхващащи всички аспекти от дигиталния маркетинг

Академията за дигитален маркетинг SoftUni Digital ще отвори отново врати в началото на есента, след успешното първо издание през 2016 г., което привлече над 3000 души в уводния безплатен курс, а 600 души завършиха цялостната програма, съобщиха от Софтуерния университет.

Тази година SoftUni Digital приема кандидатури до 17 септември, като участието в уводния курс „Marketing Fundamentals” е безплатно. Одобрените курсисти ще направят първите си стъпки в дигиталния маркетинг на 25-ти септември.

В академията може да се запише всеки, който има желание и мотивация да се реализира в сферата на дигиталния маркетинг или да развива свои собствени проекти, уточниха от СофтУни. Програмата преминава през 7 специално селектирани курса, обхващащи всички аспекти от дигиталния маркетинг: Marketing Fundamentals, Content Marketing, E-mail Marketing, Facebook Marketing, Google AdWords, Search Engine Optimisation (SEO) и E-commercе.

Кандидатстването за цялостната програма на SoftUni Digital е отворено в момента, а подробностите са публикувани на сайта на инициативата. Всички обучения в програмата ще бъдат проведени от изявени специалисти в сферата на дигиталния маркетинг, сред които Георги Малчев, Василена Вълчанова, Геннадий Воробьов, Мартин Войнов, Бисер Вълов, Борил Богоев и Димитър Савов.

Коментар