Новото издание на футболния симулатор FIFA идва с усъвършенстван изкуствен интелект, съобщиха от българската верига Пулсар Геймс, която разпространява популярната игра.
Премиерата на FIFA 18 е днес, а сървърите са пълни с милиони жадни за футболни емоции играчи. Frostbite енджинът осигурява изключителен фотореализъм при изобразяване на играчите и движенията им и дава на геймърите усещането, че участват реално в напрегнат мач.
Визията обаче не би могла сама по себе си да издигне FIFA серията до култовия статус и многомилионните продажби. Най-важният елемент в една игра логично е… самата игра, а на ниво геймплей спортната поредица на Electronic Arts остава еталон за първокласен футболен симулатор.
Играта FIFA е всеизвестна с факта, че винаги отразява актуалното състояние на съвременните футболни шампионати такива, каквито са в момента, заради лицензите, позволяващи на авторите да работят директно с големите клубове. Всеки футболист е визуализиран с реалното му лице, име и позиция в отбора, а стадионите са пресъздадени до последния детайл.
FIFA на практика е реалният футбол, пренесен във виртуалния свят, а не просто анимирани човечета, гонещи топката на генерирани на случаен принцип стадиони, подчертава разработчикът.
Революционните модели на движение и поведение и физическо съприкосновение при взаимодействие на играчите с топката или едни с други са познати още FIFA 17, но сега са издигнати до нови нива на реализъм. Дори и в най-простите действия, като изпълняването на пряк свободен удар или дузпа, е включена огромна доза индивидуалност.
Геймърите ще станат свидетели на реалистични и плавни движения, благодарение на иновативна технология за заснемане. Анимацията е правена кадър по кадър, за постигане на автентичност в пресъздаването на футболната игра.
FIFA 18 е донесла със себе си и изкуствен интелект от ново поколение. Изцяло нова система прави анализ в реално време на това какво се случва по терена и се грижи съотборниците и опонентите да се държат максимално реалистично на базата на това как и какво прави играчът в дадения момент. За първи път заобикалящата среда, физическите данни на футболиста и уменията му са основните определящи елементи за това колко добър играч ще бъде.
Режимът The Journey представя втория сезон от възходящата кариера на футболиста Алекс Хънтър. Това е отговорът на FIFA на класическите „стори кампании”, защото тук играчът поема ролята на конкретен спортист, а не на цял футболен клуб, като професионалната и лична история на Алекс зависи както от уменията с топката на терена, така и от решенията, които се вземат извън него.
Докато в предишната игра от серията The Journey беше по-скоро интересен експеримент, тук той е важна част от цялостното FIFA 18 преживяване с куп нови възможности за персонализация на Алекс, колоритни футболни звезди, които ще срещне по пътя си, множество интриги, които да покажат тъмната страна на футбола и дори локален мултиплейър режим.
Добавени са и нови възможности при атака, които позволяват на играчите да създават някои от най-ефектните и красиви голови положения в историята на поредицата.