Чатбот общува с клиентите в къща за гости

Къща за гости от великотърновското село Леденик назначи на работа виртуален асистент. От понеделник чатботът Мак отговаря във фейсбук страницата на къщата на въпросите на клиенти вместо стопаните на „Макак B&B” – Росица и Петър Бойчеви.

Засега Мак обслужва само англоговорящите клиенти на къщата, а на българските предоставя пакет с промоции и възможност да си поговорят на живо с Росица. Чатботът е в процес на постоянно обучение и развитие и се поддържа от столичния стартъп „Умни Солюшънс”, създател на бота.

Мак обслужва англоговорящите клиенти на къщата за гости „Макак B&B” в село Леденик

Чатботът е софтуерно решение, което отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси от клиенти чрез текст, видео, снимки, линкове и други елементи. Обикновено чатботът се интегрира във фейсбук страницата на хотела, в месинджъра и на уебстраницата.

В световен мащаб технологията съществува и се ползва от години и е отлично решение за хотелския бизнес, който страда хронически от недостиг на персонал. В България обаче това решение още не е излязло на мода и в това отношение къщата за гости в Леденик изпреварва 4 и 5-звездните хотели.

Благодарение на виртуалния асистент, „не се налага да се клонирам за да успявам да свърша всичко, Мак ми помага”, казва Росица Бойчева. Чатботът на хотела е под ръка на клиентите без сваляне на програми, инсталиране и допълнително обучение как се работи с него и е достъпен 24/7.

Автоматизираната комуникация икономисва часове работа на персонала в хотела и намалява разходите по връзките с клиентите, а също така предоставя нови възможности за маркетинг и продажби. Не на последно място, с чатбот хотелът изглежда съвременно и иновативно.

„Умни Солюшънс” е един от 7-те стартъпа, които финишират тази сряда българската програма на стартъп инкубатора Founder Institute от Силициевата Долина.

Коментар