Google обяви, че през юни тази година ще прекрати рекламите, свързани с криптовалута. По-рано подобно ограничение въведе и социалната мрежа Facebook.
В блога си интернет компанията съобщава, че от юни т.г. няма да показва реклами на криптовалута, борси, портфейли и услуги със съвети и предложения на токени в рамките на ICO (Initial Coin Offering – първично предлагане на нови койни).
Google обяви новата си политика спрямо криптовалутата в регулярен доклад за лошата реклама, публикуван днес. В документа се посочва, че през 2017 г. компанията е премахнала над 3,2 млн. рекламни обяви, които нарушават нейната политика.
Причината за ограничаване на рекламата на криптовалута не се посочва. Googlе споменава единствено, че актуализира политиката си за реклама на нерегулирани или спекулативни финансови продукти, което касае криптовалутите, бинарните опции, валутните борси и договорите за разлика (CFD).
Биткойн и останалите криптовалути са под натиск напоследък от правителствата и централните банки на редица държави. Това се отразява и на котировките им, които са нестабилни и се колебаят в широки граници.
Някои финансови гурута предричат безславно бъдеще за криптовалутите. Бившият главен икономист на Международния валутен фонд Кенет Рогоф заяви наскоро, че след въвеждане на строг контрол от страна на правителствата, стойността на биткойн ще падне до 100 долара – той очаква това да стане в рамките на 10 години.
Гответе се за цена от 100,000 зелени в рамките на 2 години!