Създаването на Електронния магазин беше една от приоритетните цели на 2be, заложени за 2008 г. Неговата реализация е резултат от стремежа на компанията да бъде винаги актуална, гъвкава и адаптивна към новите тенденции.
Електронен магазин 2be предлага бърз и удобен канал за продажба на крайните потребители, ползващи Интернет като среда за пазаруване – хора, чиито брой, възможности, познания и умения в уеб средата непрекъснато расте.
„Ние сме доказали, че сме компания, която се развива, съобразно потребности на своите клиентите и тенденциите на пазара”, каза Станислава Арнаудова, Изпълнителен директор на 2be. „За нас беше изключително важно да отговорим на новите изисквания на клиентите и да им предложим услуга, съобразена с техния ритъм и стил на живот. Услуга, която съчетава иновативни, динамични и атрактивни форми на търговия с гарантирани складови наличности и бързина на обслужването”.
Магазинът, чиято стойност надхвърля 300 000 лева, е първият в страната, който реално експлоатира технологиите от пакета Oracle Fusion SOA Suite в интеграция с бизнес приложенията на SAP ERP. Решението представлява набор от автоматизирани бизнес процеси, достъпни като уеб-услуги и интеграция между бизнес приложения, даващи възможност за човешка намеса във всеки един етап на процеса. Освен че превръща Е-магазин 2be в напълно функционален онлайн вариант на физически магазин от веригата, технологичната платформа (изцяло интегрирана в информационните и бизнес процеси на компанията) дава възможност за развитие на нови подходи в сферата на интернет продажбите.
На www.e-2be.bg клиентите ще открият ексклузивни оферти и предложения. Освен това, там те могат да избират измежду пълната гама продукти на компанията: мобилни телефони на всички водещи производители и пълната гама аксесоари за тях, цифрови фотоапарати, MP3 плеъри, преносими компютри, богато разнообразие от hi-tech устройства, цялата гамата аксесоари за мобилни телефони, плеъри, компютри, както и предплатени пакети и ваучери. Всички продукти, закупени от е-магазина имат гаранция и следпродажбен сервиз.
Онлайн магазинът осигурява на клиентите бърз достъп до пълната продуктова информация и визуализация на всички налични артикули и възможност за избор на устройство по вид, марка и цвят. Разплащанията се осъществяват през E-Pay или чрез наложен платеж, като сайтът гарантира контрол и сигурност на всички процеси по продажбата – от клика с мишката върху бутона „Купи” до доставката до вратата на клиента.
За улеснение на клиентите, е-магазинът предлага „терминологичен гид”, в който клиентите ще открият детайли за различните функции на продуктите. Ако клиентът предпочита да разговаря с консултант на компанията, може да го направи през кол центъра на 2be, по скайп или по е-мейл.
„Амбицията ни е да превърнем електронния ни магазин в динамична търговска среда, в която посетителите да следят най-актуалните ни предложения, да правят информиран избор и да получават достъп до тях и то буквално за минути”, каза Яна Илиева, Мениджър на проекта Е-магазин. “” Ще се стараем да предлагаме на нашите клиенти все повече и все по-изгодни ценови оферти. Заедно с удобството и бързината на поръчката, това би било съществено конкурентно предимство и още един повод потребителите да предпочетат продукта на „един клик разстояние”.