Experian с нов оперативен мениджър за България

„Ще се фокусирам върху подпомагане на по-нататъшното позициониране на Experian в България”, заяви Петър Бънков

Петър Бънков е новият оперативен мениджър (GDC Operations & Service Delivery Manager) на Experian за България, съобщиха от компанията, която оперира в четири направления у нас – продуктова разработка, анализи, финанси и инженерна поддръжка.

„Ще се фокусирам върху подпомагане на по-нататъшното позициониране на Experian в България. Заедно с екипа ще разработим подобрения за оперативния модел и развитие на стратегическите отношения с всички заинтересовани страни”, заяви Петър Бънков.

Зад гърба си той има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги и отчитане на приходи и разходи за международни ИТ компании и управление на над 400 души по цял свят. 10 години от професионалната си кариера е реализирал в Microsoft. Преди да се присъедини към Experian, Бънков е бил генерален мениджър на Sutherland България.

През последните две години служителите в офиса на Experian в България се увеличават с 50%, а тенденцията на растеж се очаква да бъде продължена с 25-30% в следващите няколко години, съобщиха от компанията.

Experian отчете 11% ръст на приходите си в региона EMEA, както и в Азиатско-Тихоокеанския регион, за последната финансова година и разшири своя B2B бизнес.

Коментар