IAB България обяви нов изпълнителен директор

Начело на IAB България, Надя Гогова ще работи за привличане на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството с държавни структури и браншови организации (източник: IAB България)

Надя Гогова е новият изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB България). Тя поема ръководния пост на сдружението, обединяващo едни от най-големите медийни групи и най-успешните дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, като запазва работата си и в управлението на сп. Enterprise.

Надя Гогова има опит както в ИТ сферата, така и над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти.

Приоритети в работата на Надя Гогова начело на IAB България ще бъдат привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации.

IAB България е лицензиран представител у нас на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи.

IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и Сената в САЩ.

Сред членовете на глобалната IAB организация са технологични и медийни гиганти като Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др., уточниха от българския партньор на сдружението.

Коментар