Видеопорталът YouTube привлича емоционално все повече младежката аудитория, сочат свежи данни от изследване на Brand Intimacy сред потребители в САЩ, Мексико и ОАЕ. Влиянието на YouTube расте за сметка на Apple, показва проучването.
Миналата година младите хора от поколение Y (т.нар. милениали) бяха привързани най-силно към Apple, докато YouTube заемаше трето място. Новите данни за потребителските нагласи показват, че видеопорталът е най-магнетичен за милениалите, а Apple слиза на второ място.
Трета позиция заема услугата за видео стрийминг Netflix, която миналата година беше едва на девето място. В Топ 10 попадат още Disney, Nike, Target, Xbox, PlayStation, Google и Walmart.
Интересен факт е, че геймърската конзола PlayStation влиза в списъка на мястото на Amazon, която въпреки огромната популярност на бранда не попада в Топ 10 в последното проучване.
От челните места изпада и Nintendo, макар че именно тази конзола беше най-продавана в САЩ през миналата година. Изследването на Brand Intimacy е проведено сред жителите на САЩ, Мексико и ОАЕ.
Link please: Говорят за брандове, а не за сайт 🙂
Какво е тва Епъл и Ютюб към които някой се привързва?
Мислех че хората се привързват към хора или айде поне кучета или котки 🙂
Да се привържеш към приложение мухахахаххххахахха 🙂
А това че някакво си приложение генерира милиарди фалшиви кликания за да си дигне рейтинга ми е точно през уя.
Чакайте чакайте… кой сайт на ейпъл е бил до сега на 1ва позиция, а сега на 2ра?? Тази статия направо ме върна в 1ви клас да се чувствам ретартед?!