AI технология диагностицира кожата онлайн

Услуга на L’Oreal предоставя на жените индивидуална диагностика на кожата чрез селфи и препоръчва персонализиран продуктов режим (източник: L’Oreal)

Нов, революционен начин за диагностика на кожата представи гигантът в козметиката L’Oreal. Технологията, предназначена за крайни потребители, е разработена съвместно с ModiFace – компания, специализирана в продуктите за разкрасяване, базирани на добавена реалност и изкуствен интелект (AI).

Иновативната технология използва създаден от ModiFace алгоритъм, задвижван от изкуствен интелект, както и експертните познания на L’Oreal и нейната огромна база със снимки. Чрез метод на дълбоко обучение aлгоритъмът е трениран върху 6000 клинични образа (част от проучванията на L’Oreal за стареенето на кожата) и върху 4500 селфита на жени от 3 различни етнически групи (азиатска, кавказка и афро-американска), направени при различно осветление.

В резултат на тези тренировки и съвместна работа с дерматолози, алгоритъмът предоставя изключително прецизна оценка на кожата. Точни резултати се получават дори и при различни лицеви изражения и всевъзможни условия на снимане (светлина, позиция на телефона).

Първото приложение на новата диагностична технология е услугата Vichy SkinConsult, която стартира през януари 2019 г. в Канада и ще бъде достъпна на уебсайтовете на марката и в другите държави по света по-късно тази година. Vichy SkinConsult ще предоставя на жените индивидуална диагностика чрез селфи, качено на уебсайта, и персонализиран продуктов режим.

С придобиването на ModiFace започна вторият етап от дигиталната трансформация на L’Oreal, при който се използват гласови команди, добавена реалност и изкуствен интелект. Компанията вече предложи иновативни услуги като виртуална пробa на грим и различен цвят на косата и онлайн консултации на принципа на добавената реалност, а сега въвежда и онлайн диагностика на кожата.

Коментар