Оперираща на българския пазар застрахователна компания върви към дигитализация и автоматизация на дейността си с помощта на робот. Става въпрос за специализиран софтуер, който извършва последователност от действия при въвеждане на стойности в различни корпоративни програми.
УниБот вече е на „въоръжение“ в УНИКА България, а страната ни е третата след Хърватска и Унгария, в която роботът поема част от оперативните процеси. Очаква се съвсем скоро програмата да стартира и в Румъния, съобщиха от застрахователната компания.
В момента роботът подпомага ежедневните процеси по обработка на данни от сключени полици. Предстои да се включи и в автоматизиране на процеса по завеждане на претенции и плащане на фактури към сервизи.
УниБот съкращава значително времето за обслужване на потребностите на клиентите и подпомага служителите на компанията в значително по-бързата и сигурна обработка на голямо количество от документи.
„Модернизирането на застрахователния бранш в България е предизвикателство. Срещаме не малко трудности, но за УНИКА дигитализацията, автоматизацията и оптимизацията на процесите са основен фокус“, сподели Николай Генчев, главен изпълнителен директор на компанията, която е част от международна структура УНИКА Груп.