Лидерът в облачните CMR решения Salesforce може да увеличи броя на партньорите си до 250 хиляди в световен мащаб, за да постигне удвояване на приходите за четири години, разкри пред CRN старши вицепрезидентът и оперативен директор по индустрии, иновации и партньори Джей Си Колинс.
Партньорите са жизнената сила на това, което Salesforce прави в момента, и ще бъдат важен фактор в изпълнението на целта за годишни приходи в размер на 26-28 млрд. долара, казва мениджърът. Компанията ще се нуждае от 250 хиляди консултанти в каналите за продажби.
Става въпрос не само увеличаване на възможностите на съществуващата екосистема, но и за изграждане на капацитет на екосистема, която ще е необходима на компанията след няколко години. Един от приоритетите е партньорите да придобият опит в конкретни индустрии, така че да говорят на езика на клиентите.
Партньорите са длъжни да следват темповете на развитие на иновациите на Salesforce и да бъдат в крак с последните възможности, пускани от компанията три пъти годишно, казва Джей Си Колинс. Ето защо Salesforce акцентира на обучението и поддръжката на партньорите.
През финансовата 2019 година, която приключи на 31 януари, приходите на Salesforce достигнаха 13,28 млрд. долара, бележейки ръст от 26% спрямо 2018 г. Същата динамика на приходите компанията регистрира и в предходните години.