Новата мода: персонални CRM системи

Приложенията от тази нова категория са толкова много, че ако някой се захване да ги запише и сортира, ще му трябва електронна таблица. Рекламите им преливат от обещания…

3 предизвикателства пред CRM за малкия и средния бизнес

Ако всеки от търговските представители е наясно как CRM системата ще направи работата им по-лесна и по-ефективна, резултатът ще бъде положителен

Некст Консулт с нова идентичност: стремеж към съвършенство

Визията акцентира на ключови аспекти в петте области, които една компания трябва да усъвършенства – стратегия, маркетинг, операции, хора и технологии

Ефективният бизнес слива своите процеси с клиентското пътешествие

Не продуктът е важен в процеса на предлагане, а клиентът и неговото преживяване, казва Орлин Дочев