Некст Консулт с нова идентичност: стремеж към съвършенство

„Съвършенството е химера, нещо, което никога не можем да постигнем, но независимо от това постоянно трябва се стремим към него”, заяви Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт (снимка: Мария Малцева / TechNews.bg)

Новата корпоративна идентичност на Некст Консулт „дебютира“ днес по време на традиционната годишна Salesforce конференция, организирана в София от консултантската компания, която е златен партньор на доставчик №1 на CRM решения в света.

Визията, която включва и ново лого, акцентира на ключови аспекти в петте области, които една компания трябва да усъвършенства, за да стане наистина успешна – стратегия, маркетинг, операции, хора, технологии.

Заедно с новия си облик Некст Консулт обяви и голямото признание, което компанията получи преди броени дни: тя бе отличена от Файненшъл Таймс за една от хилядата най-бързо растящи компании в Европа през 2019 година.

„Пътят към съвършенството” – това е новият слоган на Некст Консулт. „Съвършенството е нещо, към което ние постоянно трябва да се стремим. Това е химера, нещо, което никога не можем да постигнем, но независимо от това постоянно трябва се стремим към него”, обясни Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт.

Стратегията е първият важен компонент от стремежа към съвършенство в бизнес-средата. „Каквото и да правим в компанията, най-важно е да имаме стратегия. Дали ще се заемем с внедряване на ERP, CRM, дигитална трансформация – всяка стъпка следва да е подчинена на стратегията ни. Всяка мярка трябва да подпомага силните ни страни, да ги ускорява и усилва – а не да се прави, просто защото е модерно и актуално”, разказа Орлин Дочев.

„Много е важно да имаш правилните хора – дори когато сгрешиш, хората около теб ще ти помогнат, ще те спрат, ще те насочат по верния път“, подчерта Орлин Дочев (снимка: Мария Малцева / TechNews.bg)

Вторият компонент е маркетингът. Това означава фокусиране върху клиентите, осигуряване на добро преживяване за тях. Според изследване на Salesforce, посветено на състоянието на маркетинга, около 80% от купувачите поставят наравно своето потребителско преживяване с това какво е качеството на продукта или услугата, която купуват, заяви Станислава Атанасова, търговски мениджър в Salesforce за Югоизточна Европа и Средиземноморието.

„Много съществено е да поставим клиента в центъра – да е във фокуса, да има добро преживяване за него”, добави тя.

Дейностите (операциите), хората и технологиите са другите три компонента, които формират успеха на всеки бизнес и неговото пътуване към съвършенството, посочи Орлин Дочев. „Много е важно да имаш правилните хора – дори когато сгрешиш, хората около теб ще ти помогнат, ще те спрат, ще те насочат по верния път“, подчерта управляващият партньор в компанията.

Клиентът трябва да е в центъра – във фокуса, да има добро преживяване за него, казва Станислава Атанасова

„За 10 години при изпълнени успешно над 400 проекта в компании от всички сектори и области, можем да кажем, че вече знаем много добре какъв път трябва да извърви една компания, за да бъде успешна“, заяви Орлин Дочев.

Преди броени дни, в началото на март, Некст Консулт бе посочена от Файненшъл Таймс като една от общо 1000 най-бързо растящи компании в Европа през 2019 година. В момента консултантската фирма има офиси в 5 държави: България, Румъния, Швейцария, Великобритания и САЩ.

Мария Малцева

Мария Малцева