Собственикът на 20 Keys идва на Lean конференция в България от: TechNews.bg на: 29/07/2019 20:42 Д-р Йоши Кобаяши ще участва в събитието на Next Consult и PDI
Некст Консулт с нова идентичност: стремеж към съвършенство от: Мария Малцева на: 21/03/2019 10:28 Визията акцентира на ключови аспекти в петте области, които една компания трябва да усъвършенства – стратегия, маркетинг, операции, хора и технологии
Ефективният бизнес слива своите процеси с клиентското пътешествие от: Мария Малцева на: 22/03/2018 11:50 коментари: 0 Не продуктът е важен в процеса на предлагане, а клиентът и неговото преживяване, казва Орлин Дочев
Некст Консулт стана златен партньор на Salesforce в Европа от: TechNews.bg на: 06/03/2018 14:08 Българската компания е една от най-динамично развиващите се в региона
Некст Консулт създаде звено по дигитален маркетинг от: TechNews.bg на: 10/01/2018 12:57 Екипът вече предоставя услуги на клиенти у нас и в чужбина
В смарт ерата клиентът е цар от: Мария Малцева на: 05/04/2017 19:30 коментари: 0 Той трябва да бъде посрещнат като цар и да бъде воден като скъп и свиден гост – така, че да му остане приятно усещане и да е щастлив
Никой не е успешен единствено заради бизнес системата от: Мария Малцева на: 05/04/2017 11:51 коментари: 1 Важните неща преди нея са хората, стратегическото управление и ефективността, заяви Орлин Дочев
LEAN прави компаниите по-иновативни от: Мария Малцева на: 21/02/2017 12:48 коментари: 0 Методологията вече е популярна и сред българските предприятия
Ерата на клиента идва с дигиталната трансформация от: Рада Станева на: 29/09/2016 22:48 коментари: 4 Четвъртата индустриална революция е в ход и скоро всички ще бъдем свързани, настъпва ерата на клиента, заяви Орлин Дочев, Некст Консулт
Некст Консулт стана „златен” партньор на Salesforce от: TechNews.bg на: 14/07/2016 09:10 коментари: 0 Орлин Дочев: Този статут е резултат от инвестиции в грижата за клиента
Малки и средни фирми ще внедряват ERP и CRM с европари от: Рада Станева на: 16/06/2016 11:27 коментари: 1 30 милиона евро за бизнес софтуер са предвидени по новата процедура на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”
Salesforce расте с 30% годишно, у нас – по-бързо от: Деница Дженева на: 12/04/2016 12:00 коментари: 0 Вече имаме общество на потребителите, заявиха от Некст Консулт
Преходът към облака увеличава ефективността от: Мария Малцева на: 18/03/2015 14:09 коментари: 2 Иновациите отличават клауд платформата на Salesforce.com
Преживяването спечелва клиента, а не продажбата от: Мария Малцева на: 18/03/2015 12:26 коментари: 1 CRM има решаваща роля за адекватното обслужване и успеха
Скоростта е новата конкурентна валута на бизнеса от: Мария Малцева на: 18/03/2015 10:42 коментари: 0 Живата връзка с клиента е друга ключова съставка на успеха, заяви Орлин Дочев