Некст Консулт с нова идентичност: стремеж към съвършенство

Визията акцентира на ключови аспекти в петте области, които една компания трябва да усъвършенства – стратегия, маркетинг, операции, хора и технологии

Ефективният бизнес слива своите процеси с клиентското пътешествие

Не продуктът е важен в процеса на предлагане, а клиентът и неговото преживяване, казва Орлин Дочев

В смарт ерата клиентът е цар

Той трябва да бъде посрещнат като цар и да бъде воден като скъп и свиден гост – така, че да му остане приятно усещане и да е щастлив

Никой не е успешен единствено заради бизнес системата

Важните неща преди нея са хората, стратегическото управление и ефективността, заяви Орлин Дочев

Ерата на клиента идва с дигиталната трансформация

Четвъртата индустриална революция е в ход и скоро всички ще бъдем свързани, настъпва ерата на клиента, заяви Орлин Дочев, Некст Консулт

Малки и средни фирми ще внедряват ERP и CRM с европари

30 милиона евро за бизнес софтуер са предвидени по новата процедура на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”

Скоростта е новата конкурентна валута на бизнеса

Живата връзка с клиента е друга ключова съставка на успеха, заяви Орлин Дочев