Некст Консулт е новият златен партньор на Salesforce в Европа, съобщиха от водещата консултантска и ИТ компания в навечерието на петата годишна Salesforce конференция на тема „Клиентът в центъра на дигиталния свят”, която ще се проведе на 22 март в София.
От 2013 година, когато става партньор на облачната CRM платформа, до момента Некст Консулт успешно е изпълнила над петдесет Salesforce проекта в български и чуждестранни компании в сфери като финанси, застраховане, логистика, транспорт, дистрибуция, търговия на едро и дребно, производство. Компанията има разработени множество специфични модели и решения върху Salesforce специално за тези сектори.
Критериите на Salesforce за ниво златен партньор са изключително трудни за постигане, поясниха от Некст Консулт. Изискванията включват достигнато ниво на продажби, брой успешно приключени проекти, опит в разработка и внедряване на различни модули на системата, брой служители на партньора, сертифицирани от Salesforce за разработка и внедряване на решенията, както и за консултиране на клиенти.
„За нас е изключителна гордост, че за толкова кратко време успяхме да достигнем до ниво Златен партньор на най-иновативната и четвъртата по големина софтуерна компания в света – Salesforce. Това е признание както за нашите търговци, така и за консултантите ни”, заяви Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт.
Той подчерта, че десетки компании са се доверили на експертизата и опита на Некст Консулт, избирайки най-доброто решение за маркетинг, продажби и обслужване в света – Salesforce. „Виждаме, как тези компании създават своя успех и сме горди, че сме техни партньори в него”, добави Орлин Дочев.
Некст Консулт е един от най-динамично развиващите се партньори на Salesforce в региона, по думите на Станислава Атанасова, мениджър продажби за Югоизточна Европа, Русия и Украйна в Salesforce. „В основата на техния успех е изключителният им фокус им върху клиента и създаване на цялостна стратегия за дигитална трансформация с продуктите на Salesforce. Поздравяваме ги за достигнатия златен статус и продължаваме да ги подкрепяме и занапред в техните проекти в Европа”, каза Атанасова.
На 22 март т.г. Некст Консулт организира пета годишна Salesforce конференция на тема „Клиентът в центъра на дигиталния свят”, където специалисти от българската компания и Salesforce ще представят най-новите тенденции в областта на маркетинга, продажбите и обслужването на клиенти. Мениджъри на български фирми – клиенти на платформата ще споделят реални истории за успешна дигитална трансформация с помощта на CRM номер 1 в света – Salesforce и Некст Консулт.