Образователната организация Телерик Академия обяви прием за единствената у нас и Европа, Близкия изток и Африка (ЕМЕА) програма, която надгражда безплатно уменията на програмисти и разкрива възможност да се включат в сектор за милиарди – Upskill Salesforce Commerce Cloud (SFCC).
Програмата е създадена съвместно с водещи Salesforce компании – Merkle (доскоро Isobar), AIOPS Group, Tryzens, C4 Nexus, Accenture и ZaUtre, които обединяват сили за подготовката на следващата вълна технологични специалисти в е-търговията и покриват таксата за тяхното обучение.
Приемът във второто издание на 3-месечната програма Upskill Salesforce Commerce Cloud е отворен до 3 април през сайта на Телерик Академия. Лекциите се провеждат 2-3 вечери седмично онлайн, а обучението е подходящо за фронт-, бек-енд и уеб разработчици, студенти с опит в ООП, които искат да надградят уменията си, както и наложени инженери, които търсят уникални познания и нови кариерни възможности.
„Стартирахме първото издание на обучението съвместно с партньорите ни, за да отговорим на нуждата на e-commerce сектора от технологични кадри. Това е сектор, който предлага множество възможности за кариерно развитие у нас заради бурния си растеж, световни клиенти и над 15-годишния опит на партньорите ни. Всеки програмист, който се включи в обучението, може да изведе кариерата си до ново ниво в предизвикателен и интересен сектор, който ще продължава да се развива”, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.
Програмата комбинира практика, работа по реални проекти, менторство от експерти и сесии с практически съвети за кариерно развитие в сектора. След края на обучението курсистите ще могат да продължат професионалния си път в компания-партньор.
Очакванията са онлайн търговията да расте с поне 20% годишно. Прогнозите за бъдещето на сектора оформят страната ни като глобален лидер за SFCC технологията и откриват нови кариерни перспективи пред специалистите, които изберат този професионален път.
„У нас има изградено ядро от близо 1000 специалисти, което извежда страната ни до водещата позиция в сектора в Европа. Сега това ядро иска да предаде опита си на следващото поколение и така да израстваме. Това ще трансформира страната ни до световен SFCC хъб”, заяви Любомир Чолаков, управляващ директор на Merkle.
Фокусът в обучението е платформата Salesforce Commerce Cloud, която се наложи бързо на пазара, благодарение на гъвкавостта, възможностите за персонализация, интеграция и правилния набор от технологии, заложени в основната ѝ. Платформата е интересна и за разработчиците, тъй като чрез нея те имат свободата да създават големи решения, които поддържат огромен трафик и поръчки за милиарди долари.