TechNews.bg
Водещи новиниКорпоративниНовиниОблакът

Salesforce и Amazon настъпват в стрийминг услугите

Нова облачна AI услуга ще помогне за персонализиране на видео стрийминга
(снимка: CC0 Public Domain)

Американската компания Salesforce обяви нова услуга, свързана с нейния Media Cloud, която обещава да рационализира поточното съдържание и управление на абонаменти за излъчване на видео на живо. Новото предложение е предназначено за компании, които използват Amazon Web Services (AWS) като своя платформа за доставка на облачно съдържание.

Това е нов елемент на съвместен бизнес за дългогодишните партньори Salesforce и AWS. За основа на услугата ще послужи публичният облак Media Cloud на Salesforce – платформа, базирана на изкуствен интелект (AI), за управление на абонаменти, продажби на реклами и управление на съдържание.


Услугите за стрийминг директно към потребителите отбелязаха рязко нарастване от началото на пандемията насам и базата от абонати рязко се увеличи, отбелязва RCR Wireless. Прогнозите на анализаторите сочат, че пазарът на видео-стрийминг ще продължи да нараства и ще достигне над 900 милиарда долара до 2028 г.

[related-posts]

Salesforce пояснява, че новата услуга използва анализи на AWS, изкуствен интелект (AI) и машинно обучение (ML), за да помогне за персонализиране на съдържанието за всеки отделен клиент, наред с „управление на жизнения цикъл на клиента”, както и осигуряване на приходи от таргетирана реклама.


Съвместната инициатива ще помогне на доставчиците на съдържание бързо да стартират нови предложения за услуги, включващи абонаментни и продуктови пакети, казва Кристофър Дийн, вицепрезидент и генерален мениджър на дивизията за медии и забавления в Salesforce.

„Привличането и задържането на разнообразна аудитория, както и предоставянето на подходящо, висококачествено видео, е едно от ключовите предизвикателства, пред които са изправени разпространителите на съдържание днес”, заяви Дийн. Основната задача на новото партньорство ще е да помогне на тези разпространители да задържат абонатите си да намалят процентите на отдръпване на клиентите.

Създаването на индивидуални профили за съдържание и т. нар. „управление на жизнения цикъл на клиента” ще се базира на платформата за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) на Salesforce.

още от категорията

Airbus мигрира ключови ИТ системи към „суверенен” европейски облак

TechNews.bg

OpenAI се надява на крупна инвестиция от Amazon

TechNews.bg

Въпреки примамливостта на стрийминга, големият екран запазва своята магия

TechNews.bg

Ново име, същата мисия: сателитната мрежа на Amazon

TechNews.bg

ИТ гиганти прехвърлят милиарди помежду си

TechNews.bg

Глобално пренареждане на пазара на облачни услуги

TechNews.bg

Коментари