Salesforce и Amazon настъпват в стрийминг услугите

Нова облачна AI услуга ще помогне за персонализиране на видео стрийминга
(снимка: CC0 Public Domain)

Американската компания Salesforce обяви нова услуга, свързана с нейния Media Cloud, която обещава да рационализира поточното съдържание и управление на абонаменти за излъчване на видео на живо. Новото предложение е предназначено за компании, които използват Amazon Web Services (AWS) като своя платформа за доставка на облачно съдържание.

Това е нов елемент на съвместен бизнес за дългогодишните партньори Salesforce и AWS. За основа на услугата ще послужи публичният облак Media Cloud на Salesforce – платформа, базирана на изкуствен интелект (AI), за управление на абонаменти, продажби на реклами и управление на съдържание.

Услугите за стрийминг директно към потребителите отбелязаха рязко нарастване от началото на пандемията насам и базата от абонати рязко се увеличи, отбелязва RCR Wireless. Прогнозите на анализаторите сочат, че пазарът на видео-стрийминг ще продължи да нараства и ще достигне над 900 милиарда долара до 2028 г.

Salesforce пояснява, че новата услуга използва анализи на AWS, изкуствен интелект (AI) и машинно обучение (ML), за да помогне за персонализиране на съдържанието за всеки отделен клиент, наред с „управление на жизнения цикъл на клиента”, както и осигуряване на приходи от таргетирана реклама.

Съвместната инициатива ще помогне на доставчиците на съдържание бързо да стартират нови предложения за услуги, включващи абонаментни и продуктови пакети, казва Кристофър Дийн, вицепрезидент и генерален мениджър на дивизията за медии и забавления в Salesforce.

„Привличането и задържането на разнообразна аудитория, както и предоставянето на подходящо, висококачествено видео, е едно от ключовите предизвикателства, пред които са изправени разпространителите на съдържание днес”, заяви Дийн. Основната задача на новото партньорство ще е да помогне на тези разпространители да задържат абонатите си да намалят процентите на отдръпване на клиентите.

Създаването на индивидуални профили за съдържание и т. нар. „управление на жизнения цикъл на клиента” ще се базира на платформата за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) на Salesforce.

Коментар