Salesforce расте с 30% годишно, у нас – по-бързо

„Всички услуги се предлагат на базата на абонамент. Това прехвърля целия риск върху нас, а не върху клиента“, заяви Геза Матрай, директор „Стратегически клиенти" в компанията

„Всички услуги се предлагат на базата на абонамент. Това прехвърля целия риск върху нас, а не върху клиента“, заяви Геза Матрай, директор „Стратегически клиенти” в Salesforce (снимка: Мария Малцева)

Бизнесът на облачния доставчик Salesforce.com нараства с 30% всяка година, а в нашия регион виждаме дори по-голям ръст, стана ясно на третата годишна конференция „Дигитализирай бизнеса си със Salesforce“, организирана от партньора на компанията в България – Некст Консулт.

Наблюдава се голям интерес към облачните решения, тъй като те дават възможност на клиентите да се концентрират върху бизнеса си, без да им се налага да придобиват допълнителни ИТ ресурси и познания. „Всички услуги се предлагат на базата на абонамент. Това прехвърля целия риск върху нас, а не върху клиента“, заяви Геза Матрай, директор „Стратегически клиенти” в компанията.

„За три години успяхме да създадем общество на потребителите на Salesforce“, каза от своя страна Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт. „Когато започнахме, на първата конференция дойдоха само няколко души. Тогава обявихме партньорството със Salesforce. Сега обществото и по света, и в България става все по-голямо“, допълни той.

„Компаниите, които искат да бъдат успешни, трябва да поставят фокус върху обслужването на клиентите и CRM системата“, посъветва бизнеса Орлин Дочев, управляващ съдружник в Некст Консулт

„Компаниите, които искат да бъдат успешни, трябва да поставят фокус върху обслужването на клиентите и CRM системата“, посъветва бизнеса Орлин Дочев, управляващ съдружник в Некст Консулт (снимка: Мария Малцева)

Парадигмата в информационното обслужване на компаниите се е променила, стана ясно на форума. „Преди в центъра беше ERP системата, а останалите системи бяха подчинени на нейните нужди“, разказа Орлин Дочев. „Компаниите, които искат да бъдат успешни, трябва да поставят фокус върху обслужването на клиентите и CRM системата“, е неговият съвет към бизнеса.

Обслужването на клиентите се разраства и вече говорим не за система, а за платформа. „Всеки клиент е уникален и системата трябва да бъде настроена така, че да покрива максимална част именно от неговите уникални особености. Това не се постига с настоящите CRM системи“, каза Дочев.

Конференцията, която се провежда в момента в столичния х-л Хилтън, ще постави акцент както върху успешни проекти на база Salеsforse, така и върху новостите в платформата и по-конкретно модулите Управление на продажбите, Приложение за маркетинг, Общества, SalesForce Analytics&BI, платформа за разработка и IoT клауд

Конференцията на Salesforce и Некст Консулт в столичния х-л Хилтън поставя акцент както върху новостите в платформата, така и върху успешни проекти, реализирани в компании от различни сфери на дейност (снимка: Мария Малцева)

Използването на Salesforce може да доведе до 37% увеличение на продажбите и до 55% по-бързо свързване с клиентите на компанията, както и да ускори процеса на вземане на решения с 48%. Платформата се отразява и върху увеличението на производителността с 47%, сочи статистиката от реализираните проекти.

Важно място в платформата заема управлението на информацията, получена от интернет на нещата (IoT). Свързаността на толкова много устройства генерира огромно количество данни. Според консултантите от Некст Консулт, печеливша ще бъде компанията, която успява да управлява тази информация.

Деница Дженева

Деница Дженева

Коментар