
Нов екип в Некст Консулт ще предоставя на клиентите услуги по разработване на дигитална маркетинг стратегия, внедряване на маркетинг инструменти и изпълнение на кампании, съобщиха от водещата у нас компания за управленско и ИТ консултиране.
„Ще използваме утвърден консултантски подход, комбиниран с най-добрите маркетингови инструменти на Salesforce и други доставчици, за да помогнем на клиентите да станат по-успешни в дигиталния свят”, сподели Емил Вучков, ръководител на новото звено по дигитален маркетинг, който бе привлечен наскоро като партньор в компанията.
Емил Вучков има дългогодишен опит в областта на маркетинга и продажбите във финансовия сектор. Към екипа са привлечени също експерти с опит в дигиталния маркетинг извън България, което дава предимство на компанията в изпълнението на проекти, насочени не само към родния, но и към международните пазари.
„Ние предоставяме цялостни решения, свързани с дигиталния маркетинг, а не отделни кампании, или например управление на фейсбук страница. Нашата цел е генериране на конкретен интерес от клиенти към компанията, а не правене на импресии и кликове. За да го постигнем, изпълняваме цялостни клиентски пътешествия през дигитални канали”, поясни Емил Вучков.
По неговите думи, един съществуващ или потенциален клиент има множество допирни точки с компанията по различни канали. Средно един човек вече има профили в над 7 различни социални мрежи, според последното проучване на Global Web Index. Успешните компании са тези, които съумяват да предоставят еднакво преживяване за всеки клиент през всеки един канал, подчерта мениджърът.
[related-posts]
„Нашата уникална добавена стойност е в това, че сме преди всичко бизнес консултантска компания. Ние познаваме добре множество бизнес модели и индустрии и вникваме в същността на бизнеса на нашите клиенти”, каза Орлин Дочев, управляващ партньор на Некст Консулт.
Макар и сравнително млад играч на този пазар, Некст Консулт вече предоставя услуги по дигитален маркетинг на няколко клиента в страната и чужбина.
„Маркетингът може да бъде успешен, само ако е много тясно интегриран в цялостната бизнес стратегия на компанията и максимално синхронизиран с дейностите по продажби и обслужване. Всички звена в компанията трябва да работят в един такт – такт, който се задава от клиента, защото в дигиталния свят клиентът е в центъра”, заключи Орлин Дочев.
