„Surface for Business“ устройства идват на българския пазар

Линията „Surface for Business“ е създадена за корпоративни клиенти и образователни институции (източник: Microsoft )

Търговските партньори на Microsoft пускат от 1 май на пазара у нас и в още 10 държави от региона определени конфигурации на продуктовата гама „Surface for Business“ – моделите „Surface Pro 6 for Business“ и „Surface Laptop 2 for Business 11“, съобщиха от българския офис на компанията.

Линията „Surface for Business“ е създадена за корпоративни клиенти и образователни институции. Устройствата ще разполагат с международна английска клавиатура (Surface Pro Type Cover, продавана отделно) и ще включват местни езици в операционната система.

Редица корпоративни клиенти, както и образователни институции по света използват устройства „Surface for Business“, за да стимулират трансформацията в своите организации. Сред тях е Law School Admission Council (LSAC), който провежда теста за прием в юридически факултети (LSAT) в САЩ и Канада. LSAC ще използва Surface Go за новата платформа „Дигитален LSAT“, която разчита на функциите за достъпност на Windows 10.

Future of StoryTelling (FoST) – общност в света на медиите, технологиите и комуникациите – преди година замени комбинация от Apple и други устройства със Surface, като така даде възможност на служителите да „изберат устройство, което да съответства на техните предпочитания и навици на работа“, съобщават от Microsoft.

Разработчикът на игрални платформи и софтуер за казина Play’n GO наскоро премина към Microsoft 365 – със Surface Laptop като стандарт и Surface Studio за творческия отдел. „Surface Laptop е най-надеждният, безпроблемен преносим компютър от всички марки, които съм ползвал“, каза по този повод Кристофър Тико, ръководител на вътрешния ИТ отдел в Play’n GO.

Коментар