Комуникацията с клиенти е сред най-важните аспекти на потребителското изживяване и е ключова дейност за почти всяка компания. Но стандартните имейл платформи, достъпни за всеки, имат недостатъци по отношение на сигурността и функционалността, което подтиква бизнесите да търсят по-надеждни решения.
В световен мащаб 57% от потребителите заявяват, че предпочитат да се свържат с даден бизнес онлайн вместо по телефон или на живо. А за Иво Илиев и неговия екип имейл кореспонденцията е дори по-важна, защото това е основният начин на общуване с партньори и клиенти.
Казусът: Нуждата от сигурно имейл решение
Когато става дума за онлайн маркетинг, интернет реклама и комуникации, Иво Илиев е сред най-разпознаваемитe личности в България. Опитът и познанията му в сферата са причина за успеха му като собственик на няколко дигитални агенции, както и като лектор на големи събития и обучения по дигитален маркетинг.
Сред брандовете, които Иво Илиев управлява, са агенциите InteractAGE и MetaMark, както и PresenThink, насочена към организация на бизнес обучения по дигитален маркетинг и комуникации. А блогът на Иво Илиев е сред най-популярните източници на актуална ценна информация и ресурси за всеки бизнес, който държи на своето онлайн присъствие.
Екипът на InteractAGE използва предимно имейл за комуникация със своите клиенти и колеги. Кореспонденцията включва споделянето на голям обем от файлове и поверителна информация, което налага работата с професионална имейл услуга. Първоначално използваните решения обаче не отговарят на нуждите на бизнеса.
„Изпробвахме няколко различни имейл услуги, но всички те имаха своите недостатъци – твърде малко пространство за пощенските ни кутии, потенциален проблем със сигурността и твърде малко функционалности. Никоя от услугите не можеше да ни гарантира, че имейлите ни са напълно защитени или пък няма да попадат в спам листи“, споделя Иво Илиев, управител на InteractAGE.
Проблемът пред екипа на Иво Илиев е сходен с този на много малки и големи компании, за които имейл е основно средство за комуникация. На такива бизнеси им липсва единно комуникационно решение, което да позволява управлението на работния процес и кореспонденцията от едно място.
Имайки предвид това, през 2013 година хостинг компания ICN.Bg, съвместно с американската CommuniGate Systems, разработва бизнес имейл платформата cMailPro.
cMailPro решение за екипа на InteractAGE
В началото на 2019 г. Иво Илиев и екипът му взимат решение да преминат към използване на професионалната имейл услуга cMailPro. Тя им предоставя достатъчно дисково пространство за съхранение на цялата кореспонденция на бизнеса, високо ниво на сигурност за пренасяната информация и допълнителни функционалности, които улесняват работния процес.
„Управляваме акаунти и кампании с огромни бюджети за част от нашите клиенти. Особено държим на сигурността при комуникацията си с тях, а cMailPro напълно ни я гарантира. Избрахме решението на ICN.Bg, защото вече бяхме чували за успешната му интеграция в други големи бизнеси и знаехме, че то е подходящо и за нас. От допълнителните функционалности използваме криптирания чат между служители, както и календара за насрочване на срещи и възможността за достъп до акаунтите през мобилни устройства и уеб портал”, разказа Иво Илиев.
От екипа на ICN.Bg подчертават, че при cMailPro комуникацията е напълно подсигурена и криптирана и всеки един имейл е четим единствено за неговия подател и получател, т.е. информацията не може да бъде проследена и открадната.
„Oтлично познаваме нуждите на клиентите, които използват услугата cMailPro. Това са бизнеси, които търсят достатъчно пространство за своята електронна поща, сигурна комуникация и гъвкавост на достъпна цена – нещо, което популярните и в повечето случаи безплатни имейл услуги няма как да ви гарантират. Ето защо вярваме, че cMailPro е правилният избор за партньорите ни от InteractAge”, каза Юлиян Бориславов, управител на ICN.Bg
Освен основната имейл функционалност, екипът на InteractAGE се възползва и от други възможности на новата си услуга. Споделянето на файлове става по-лесно и достъпно, а криптираният чат в cMailPro дава възможност за лесна и бърза комуникация на живо между колеги в компанията.
Спам филтрите на платформата ограничават непоисканите електронни съобщения към бизнеса, а календарите спомагат за по-лесната организация на задачите и събитията в екипа. Съдействието от страна на ICN.Bg при настройването на cMailPro улеснява служителите при адаптацията към работа с новата услуга.
Услугата от хостинг компания ICN.Bg вече е добре позната на повечето големи бизнеси у нас, но има успешни реализации и в чуждестранни компании, сред които са и 4 телекома (Мавриций, Шри Ланка, Тунис и Судан). Именно тези интеграции носят на ICN.Bg отличията за „Бизнес проект на годината“ и „Бизнес сделка на годината“ на „Годишните награди на b2b media 2017”.