Дженерали Застраховане АД обяви старта на проект за дигитална трансформация, който цели да оптимизира и улесни процесите в онлайн портала на компанията чрез иновативна платформа за продажба на застраховки през дигитални канали.
Проектът е предвиден да приключи до края на 2020-та година, съобщиха от партньора на застрахователната компания – Софтуер Груп. В обхвата му влизат онлайн портал, който ще оптимизира процеса за издаване на нови застрахователни полици, както и за управление на затрахователното портфолио на вече съществуващи клиенти на компанията.
Потребителите ще получат възможност за самообслужване, пестейки време и за по-голямо удобство. Част от проекта е и разработването на единен портал за служители и посредници на Дженерали, които предлагат портфолиото на застрахователя.
„Нуждите и очакванията на клиентите стават по-комплексни, а решенията им за покупка са водени основно от два фактора – бързина и удобство. По тази причина застрахователите все повече осъзнават нуждата от персонализирани продукти и услуги, които да предлагат по-ефективно, чрез дигитални канали и брокерски мрежи”, коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.
С бъгавия node.js. Интересни времена идват за Дженерали