TechNews.bg
Водещи новиниКонсултантНовини

9 начина за подобряване на търговията на дребно

Използването на компактен скенер като ADS-2200 означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави по-ефективно (снимка: Brother)

Начинът, по който потребителите пазаруват, еволюира значително през последното десетилетие. Европейските продажби на дребно се очаква да нараснат с 2% през 2019 година и за да се възползват от тази възможност, търговците следва да прилагат иновации, насочени към задоволяване на нуждите на клиентите – сега.

Ефективността по-важна от всякога в търговията на дребно. И тъй като 95% от европейските фирми за търговия на дребно работят с по-малко от 10 служители, подобрените „бек офис” процеси ще им позволят да предоставят впечатляващи услуги и да се конкурират с основните марки.

9 идеи, предложени от японската компания Brother, могат да помогнат на търговците да подобрят процесите на работа, опита с клиентите и тяхното преживяване с технологиите за печат. „Brother има цяла екосистема от гъвкави мобилни решения, които могат да работят в конкретни ритейл зони и така да пестят време, разходи и усилия, както на клиентите, така и на търговците. Те помагат за развиването на по-ефективни процеси, които създават основа за растеж на бизнеса”, коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг” в Brother България.


1. Корекция на цените – както се казва, времето е пари, а една от най-трудоемките и отнемащи време задачи в търговията на дребно е наложителното повторно маркиране на продуктите. Спестете време с преносим етикетиращ принтер, който осигурява печат при нужда. Надеждната WiFi и Bluetooth свързаност означава, че принтерът може да бъде с вас по всяко време в магазина и склада. Дайте своя принос за околната среда и избягвайте разхищаването, тъй като специализираните принтери за етикетиране отпечатват точния брой необходими етикети. От друга страна това спестява пари – предимство за всеки бизнес.

2. Управление на наличностите – качествената система за управление на наличността може да доведе до увеличение на продажбите. Използвайте преносим принтер за лесен печат на етикети за стоки и рафтове. Използването на принтер вместо ръчно надписване означава, че етикетите са точни – избягват се догадките, когато става въпрос за нечетлив почерк, което може да доведе до грешки. Ясни и скрити баркодове също могат да бъдат отпечатани, което прави сканирането лесно.

3. Архивиране – това, че архивът ви е в отлична форма, улеснява преглеждането на записи и прави лесно изпълняването на повторни поръчки. Дигитализирайте вашите процеси чрез сканиране и автоматично записване на бележки за доставка във вашата база данни. Това пести време и елиминира риска от грешки при подаването на заявки. Използването на компактен скенер като ADS-2200 означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави още по-ефективно.

4. Сигурен печат – опазването на конфиденциалността на чувствителни данни на клиентите е от съществено значение и може да бъде постигнато чрез използване на NFC или активиране на PIN. Това гарантира, че документите могат да бъдат достъпни и извличани само от лицето, което е оторизирано да ползва печата и предотвратява попадането на данни в грешни ръце. Този процес също намалява разходите, тъй като могат да бъдат зададени ограничения за печат от всеки потребител.

5. Печат за склад – преносими модели за печат, сканиране и етикетиране могат да се използват за създаване на безжичен работен процес. Устройствата могат да се използват навсякъде в склада, така че да има по-малко движение и оперативните лица да могат да етикетират стоки на най-удобните места. Това означава, че продуктите могат да бъдат доставяни на клиентите по-лесно и ефективно.

6. Печат за бек офис – за да работите с максимална ефективност, вашият бек офис трябва да бъде организиран. За да отпечатвате клиентски поръчки, да изпращате бележки и фактури ефективно, трябва да инвестирате в система, която може да печата бързо и да управлява големи обеми. Намалете тежестта от честата смяна на тонери, като изберете мастило или тонер касети, които произвеждат още по-качествени и професионални документи, лесни за четене.

7. Етикетиране на храните – с етикетирането на хранителни алергени съставките могат да бъдат ясно подчертани. Многоцветните етикети могат да се използват за отбелязване на алергени, което улеснява потребителите да знаят какво точно купуват и да избегнат риск от сериозни алергични реакции. Подходящ модел за целта е примерно QL-800.


Подходящ модел за етикиране на храните е QL-800 (снимка: Brother)

8. Управление на времето за изчакване – често срещана причина за получаване на рекламации от клиенти е времето за изчакване. Това може да бъде избегнато чрез въвеждане на няколко малки промени. В кабинета за доставка, например, можете да управлявате опашката от хора като издавате на клиентите номер, използвайки персонален принтер. В павилиона може да използвате преносим принтер за етикетиране на продукти и така да намалите времето за обслужване на клиенти, което ще ги направи по-щастливи.

9. Карти за идентификация на персонала – спестете време и пари, като създадете свои собствени карти за персонала и посетителите. Баджовете могат бързо и лесно да се отпечатват, както и когато са необходими. Те са защитени с траен ламинат, което ги прави да изглеждат професионално.

още от категорията

Brother пусна етикетни принтери за електротехници

TechNews.bg

Въпросът от ТВ състезание, който изпокара дизайнерите

TechNews.bg

Brother пусна нова серия A3 мастиленоструйни принтери за офиса

TechNews.bg

Brother пусна индустриални принтери за печат на по-широки етикети

TechNews.bg

Нови Brother принтери идват с подобрени резервоари за мастило

TechNews.bg

Как етикетните принтери помагат на търговците на дребно

TechNews.bg

Коментари