9 начина за подобряване на търговията на дребно

Използването на компактен скенер като ADS-2200 означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави по-ефективно (снимка: Brother)

Начинът, по който потребителите пазаруват, еволюира значително през последното десетилетие. Европейските продажби на дребно се очаква да нараснат с 2% през 2019 година и за да се възползват от тази възможност, търговците следва да прилагат иновации, насочени към задоволяване на нуждите на клиентите – сега.

Ефективността по-важна от всякога в търговията на дребно. И тъй като 95% от европейските фирми за търговия на дребно работят с по-малко от 10 служители, подобрените „бек офис” процеси ще им позволят да предоставят впечатляващи услуги и да се конкурират с основните марки.

9 идеи, предложени от японската компания Brother, могат да помогнат на търговците да подобрят процесите на работа, опита с клиентите и тяхното преживяване с технологиите за печат. „Brother има цяла екосистема от гъвкави мобилни решения, които могат да работят в конкретни ритейл зони и така да пестят време, разходи и усилия, както на клиентите, така и на търговците. Те помагат за развиването на по-ефективни процеси, които създават основа за растеж на бизнеса”, коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг” в Brother България.

1. Корекция на цените – както се казва, времето е пари, а една от най-трудоемките и отнемащи време задачи в търговията на дребно е наложителното повторно маркиране на продуктите. Спестете време с преносим етикетиращ принтер, който осигурява печат при нужда. Надеждната WiFi и Bluetooth свързаност означава, че принтерът може да бъде с вас по всяко време в магазина и склада. Дайте своя принос за околната среда и избягвайте разхищаването, тъй като специализираните принтери за етикетиране отпечатват точния брой необходими етикети. От друга страна това спестява пари – предимство за всеки бизнес.

2. Управление на наличностите – качествената система за управление на наличността може да доведе до увеличение на продажбите. Използвайте преносим принтер за лесен печат на етикети за стоки и рафтове. Използването на принтер вместо ръчно надписване означава, че етикетите са точни – избягват се догадките, когато става въпрос за нечетлив почерк, което може да доведе до грешки. Ясни и скрити баркодове също могат да бъдат отпечатани, което прави сканирането лесно.

3. Архивиране – това, че архивът ви е в отлична форма, улеснява преглеждането на записи и прави лесно изпълняването на повторни поръчки. Дигитализирайте вашите процеси чрез сканиране и автоматично записване на бележки за доставка във вашата база данни. Това пести време и елиминира риска от грешки при подаването на заявки. Използването на компактен скенер като ADS-2200 означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави още по-ефективно.

4. Сигурен печат – опазването на конфиденциалността на чувствителни данни на клиентите е от съществено значение и може да бъде постигнато чрез използване на NFC или активиране на PIN. Това гарантира, че документите могат да бъдат достъпни и извличани само от лицето, което е оторизирано да ползва печата и предотвратява попадането на данни в грешни ръце. Този процес също намалява разходите, тъй като могат да бъдат зададени ограничения за печат от всеки потребител.

5. Печат за склад – преносими модели за печат, сканиране и етикетиране могат да се използват за създаване на безжичен работен процес. Устройствата могат да се използват навсякъде в склада, така че да има по-малко движение и оперативните лица да могат да етикетират стоки на най-удобните места. Това означава, че продуктите могат да бъдат доставяни на клиентите по-лесно и ефективно.

6. Печат за бек офис – за да работите с максимална ефективност, вашият бек офис трябва да бъде организиран. За да отпечатвате клиентски поръчки, да изпращате бележки и фактури ефективно, трябва да инвестирате в система, която може да печата бързо и да управлява големи обеми. Намалете тежестта от честата смяна на тонери, като изберете мастило или тонер касети, които произвеждат още по-качествени и професионални документи, лесни за четене.

7. Етикетиране на храните – с етикетирането на хранителни алергени съставките могат да бъдат ясно подчертани. Многоцветните етикети могат да се използват за отбелязване на алергени, което улеснява потребителите да знаят какво точно купуват и да избегнат риск от сериозни алергични реакции. Подходящ модел за целта е примерно QL-800.

Подходящ модел за етикиране на храните е QL-800 (снимка: Brother)

8. Управление на времето за изчакване – често срещана причина за получаване на рекламации от клиенти е времето за изчакване. Това може да бъде избегнато чрез въвеждане на няколко малки промени. В кабинета за доставка, например, можете да управлявате опашката от хора като издавате на клиентите номер, използвайки персонален принтер. В павилиона може да използвате преносим принтер за етикетиране на продукти и така да намалите времето за обслужване на клиенти, което ще ги направи по-щастливи.

9. Карти за идентификация на персонала – спестете време и пари, като създадете свои собствени карти за персонала и посетителите. Баджовете могат бързо и лесно да се отпечатват, както и когато са необходими. Те са защитени с траен ламинат, което ги прави да изглеждат професионално.

Коментар