Microsoft обяви тази седмица, че затваря всички свои магазини за продажби на дребно, поради пандемията от коронавирус. По-рано подобни решения взеха компании като Apple и Nike.
„Готови сме да ви обслужваме онлайн в microsoft.com”, казват от компанията, подчертавайки, че служителите, техните семейства и фирмите са подложени на безпрецедентно напрежение.
В допълнение, Microsoft създаде помощен център за препоръки на клиентите, които могат да бъдат засегнати от това решение, отбелязва GeekWire.
Microsoft разполага с над 70 магазина в Съединените щати, седем търговски обекта в Канада и по един в Пуерто Рико, Австралия и Обединеното кралство. Докога тези магазини ще бъдат затворени, не се уточнява.
Заслужава да се отбележи, че Microsoft беше една от първите компании, които предложиха на служителите да работят от вкъщи, когато коронавирусната инфекция COVID-19 започна да се разпространява в Сиатъл.
Броят на служителите на Microsoft в Сиатъл и близките офиси е около 54 хиляди души. Повечето от тях работят в централата в Редмънд.
Преди няколко дни Microsoft отмени провеждането на годишната си конференция за разработчици Build пред публика. Вместо това събитието ще се проведе онлайн.