Новатор в CRM бизнеса атакува Югоизточна Европа

Лидерът в интернет базираното управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) Salesforce.com и неговият регионален партньор OnboardCRM идват в София на 24 октомври. Двете компании оповестиха споразумение да въвеждат съвместно новия тип софтуерни услуги “on demand” в Югоизточна Европа. Визитата в столицата е в рамките на турнето “Success on Demand Tour” (“Успех по всяко време”).

Salesforce.com нашумя в последните години като новатор на CRM пазара със своите Интернет базирани услуги, които се явяват ценово ефективна и гъвкава алтернатива  на традиционните решения за управление на връзките с клиенти. Компанията успя да наложи нов тип бизнес, известен като SaaS (Software as a Service), или “софтуерът като услуга”.

Наричат дори “безсофтуерна” интернет базираната платформа на Salesforce.com, тъй като на компаниите не се налага да купуват скъпоструващи CRM пакети, а ползват услуга по поискване, според нуждите, и заплащат според използването. Този тип CRM бизнес вече набира пазарен дял и е на път да се превърне в стандарт.

С интернет базираните решения на Salesforce.com фирмите могат да управляват своите маркетингови кампании, продажби и отношения с клиентите, без да е нужно да изграждат собствени CRM отдели и да увеличават бюджетите за ИТ.

Една четвърт от стойността на продажбите на нов софтуeр през 2011 година ще генерират компании, работещи по модела SaaS, прогнозира в един от последните си доклади Gartner. В момента основните клиенти на SaaS са компаниите от малкия и среден бизнес, както и отдели на корпорации.

Коментар