С масовия преход на компаниите към отдалечен режим на работа, търсенето на уеб камери рязко нарасна. „Файненшъл таймс” сравнява ситуацията със свръх-запасяването с тоалетна хартия – преди карантината тя буквално изчезна от рафтовете на магазините в различни страни по света.
Проверка в онлайн магазина на Amazon във Великобритания установи, че всички модели уеб камери Logitech в момента са разпродадени и не са налични за поръчка. Подобна е ситуацията и в САЩ.
Публикация на Verge от началото на април разкри, че е невъзможно да се поръчат най-популярните модели уеб камери Logitech в популярни онлайн магазини, включително Amazon, Best Buy, Walmart, Target, Dell и други.
Ситуацията на дефицит се потвърждава и от анализаторите. Според NPD Group, през март продажбите на уеб камери в САЩ са нараснали със 179%, в сравнение със същия период на 2019 г.
Също така експертите регистрират впечатляващ ръст търсенето на друга електроника за работа от дома. Продажбите на лаптопи и настолни компютри през на март са били с 40% по-високи отпреди година, а на клавиатурите – с 64%. Продажбите на слушалки за персонални компютри и монитори се увеличават съответно със 134% и 138%.
Журналистите отбелязват, че възползвайки се от момента, дистрибуторите няколко пъти са надували цените на уеб камерите. В отговор на питане от The Verge, пресслужбата на Logitech потвърждава засиленото търсене на нейните продукти, като отбеляза, че се опитва да задоволи търсенето на пазара възможно най-бързо чрез разширяване на производството и дистрибуцията.
И сега с тази статия искате да пренесете истерията по изкупуването и тук ли???