HMD Global привлече маркетинг директор от OnePlus

Няма много устройства, които пленяват аудиторията както Nokia, казва Адам Фъргюсън
(снимка: CC0 Public Domain)

HMD Global, компанията за телефони Nokia, назначи Адам Фъргюсън за ръководител на продуктовия маркетинг. Той притежава богат опит в сферата на бързооборотните стоки – оглавявал е маркетинга на OnePlus за Европа и е заемал високи постове в маркетинг отделите на компани като EE, Nestle и Unilever.

Адам Фъргюсън ще отговаря за цялостната маркетингова стратегия на HMD Global за портфолиото от смартфони и телефони Nokia. Назначението му идва съвсем скоро след това на Стивън Тейлър, който се присъедини към компанията като главен маркетинг директор.

Двете ключови назначения се случват в период, когато HMD Global представя няколко нови продукта с марката Nokia. Фъргюсън ще докладва директно на Тейлър в хода на разработването на дългосрочната стратегия за развитие на портфолиото от телефони Nokia.

Наскоро компанията представи първия смартфон Nokia с 5G – модела Nokia 8.3 5G. Устройството е с най-голям брой 5G радиочестотни ленти сред останалите 5G смартфони и с това може да осигури наистина глобално покритие с по-бързи връзки.

„Като почитател на мобилните технологии, с удоволствие се присъединявам към HMD Global, домът на телефоните на Nokia. Няма много устройства, които пленяват аудиторията и предизвикват такава лоялност, както го правят телефоните Nokia”, казва Адам Фъргюсън.

Коментар